- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

A 8. napon

2015. január 03. - Titkos Fitness Napló

Már napok óta írni akarok, csak nem tudom, hogy mit és hogyan, mert egyszerre mintha sok minden történne és semmi. 

Szóval kezdjük a Szilveszterrel, hát nem lehetek büszke, egy nagy hedonista kihágás volt az egész, valahogy előtte felülkerekedett a találjunkkifogástagyengeségre részem és megnyerte az estét. Úgy gondotlam, hogy ezen az egy éjszaka, mikor egyébként is az egész világ totál meg van őrülve, nem akarom kontrollálni magam meg számolgatni a dolgokat. Ezzel alapvetően nem is lenne baj, ha a súlyom mondjuk csak 60 és nem 80 kiló felett lenne. Másnap plusz 1 kiló (89,7) lett is ennek a jutalma, de legalább másnapos nem voltam, ami a tavalyihoz képest egy igen szép mérföldkő. Amúgy meg egész jó házi bulikban jártam:)
Viszont így sem lett könnyebb rögtön a másnap, ugyanis egyértelművé vált, hogy a fájdalom, amit egy szeretett családtagod elvesztése jelent - mégha """"csak"""""(és még ide képzeljetek egymillió idézőjelet) egy  négylábú kedvenc is, már elkerülhetetlenül közeli, bármelyik nap bármelyik pillanatában megtörténhet. Na ez eléggé megborított. Ilyenkor elgondolkodsz az életen, azon, hogy milyen igazságtalan, mi a fene az értelme egyébként is meg hogy bármelyik pillanatban meghalhat bárki, akit szeretsz és persze te magad is. Az egész nagyon ijesztő. Igazán tökéletes új év indításnak. Ebből kifolyólag 2 napot pizsomában töltöttem filmeket/sorozatokat nézve, a monitort bámulva. Tegnap előtt még edzés se volt, de úgy voltam vele, hogy a heti legalább 5-szöri edzést, amit kitűztem célul, na azt már teljesítettem, szóval ennyi belefér a szenvedés maratonomba. De azt hiszem az egész nem volt hiábavaló se, elbúcsúztam tőle, lelkiekben elengedtem és felkészültem arra, ami meg fog történni meg arra, hogy majd erősnek kell lenni és tartani magam.

Na és hogy mi a helyzet most? Sikerült mérsékelnem a szilveszteri rosszalkodás eredményét, másnapra a felszedett kiló már le is olvadt, sőt, azóta fogytam is, épp 88,3-nál jár a mérleg. Tehát a blog indulása óta kb. -2,7 kiló. És végre ma a nap is kisütött, ami enyhíteni szokott a problémáim 80%-án, úgyhogy most egész jó:) Remélem Ti jól vagytok, vigyázzatok magatokra!

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr447032577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása