- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

- 9 kiló végre ;)

2015. március 24. - Titkos Fitness Napló

Hát már ideje volt:)

Ennek örülök, a súlyom pont 82,1 volt reggel:), az edzést persze most sikerült befejezni (ma 4 videó is volt, igaz összesen csak 53 percet kellett rászánni, de azért ez az 53 perc elég lassan/szenvedősen telt :D) , bár magamhoz képest egész korán van még:) Mondjuk az nem volt vicces, hogy a kardió részeknél elkezdett görcsölni a hasam (kb. 1 hét múlva megint megjön), de alapból ma inkább sok súlyzózás volt, szóval túl lehetett élni.

Most elég zsúfolt a hetem és a munkát is úgy szerveztem, hogy legyen időm több programra és tök jó feltöltődni, barátokkal találkozni, emberek közt lenni, érdekes dolgokat látni/hallani:) Na persze ha munka van, akkor teperek még mindig ezerrel. Ja még mielőtt elfelejtem, azt bevallom, hogy tegnap eltrógerkedtem az időt és nem edzettem, viszont hajnali 2-ig dolgozgattam. Mondjuk fordítva több értelme lett volna :D

Arról kezdek lemondani, hogy szombatig 80 kiló alá menjek, max. akkor jönne össze,ha addig már csak fényt ennék, de ez nem tűnik túl jó ötletnek. Na de íme a mai kedvenc cikkem, ezt Facebookra már kiposztoltam, de itt sem bírom kihagyni:

http://hvg.hu/instant_tudomany/20150323_hihetetlen_de_igaz_1_pohar_vorosbor_elfog

Folytatás következik:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr737299249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása