- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Túl a második Fitness Blender-napon:)

2015. február 17. - Titkos Fitness Napló

A mai edzés is pipa:)

No, most csak este jutott időm az edzésre, másfél perce fejeztem be. Volt kis kardió, súlyzózás, a végén lazítás úgyhogy ez már egy rendes edzésnapnak számított. Viszont inkább mostantól reggelre időzítem az edzéseket, nehogy a lustaság manó megszálljon az estékre. Egyébként nagyon ajánlom mindenkinek ezt a 8 hetes edzésprogramot, tényleg szuper (újra)kezdőknek, megdolgoztat, de 98%-ban megcsinálható, van sok-sok sikerélmény is.:)  Amúgy korábban ebből a 2 hónapból már megcsináltam 1-et, csak félbeszakadt a dolog egy baleset miatt, aztán ez megtörte a lendületem és miután jó pár hét után helyrejöttem már nem fejeztem be. Szóval már most izgatottan várom, mit tartogat a második hónap nekem. És még valami nagyon tetszik az egészben, amit elfelejtettem tegnap megírni: minden edzésnaphoz írnak mottót a programban, a tegnapit feltétlenül meg szeretném fogadni:

"If you are sick of starting over, you have to stop quitting."

Ja és ma úgy tűnik, tényleg jó napot zárok, a kalóriabázis.hu szerint:

Ma 905.65 kalóriával többet égettél el, mint amit bevittél.

Tökéletesen teljesítetted a mai tervet, csak így tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr377181655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.02.17. 06:41:31

Ezt a kalóriabázis hogy hozta ki? Kicsit sok lesz...

Titkos Fitness Napló 2015.02.17. 18:20:24

@Gia_X: úgy, hogy alapjáraton 2000 kalória elégetésével számol:)plusz edzés

Advanced Flight 2015.02.17. 20:29:23

Még az előző bejegyzésre reagálva: bizony sokaknak szolgál a kövérség egyfajta védőburokként. Mentség és magyarázat és kifogás minden sikertelenségre. Ám ha 55 kilós leszel, már nem kenheted a dagiságra, ha nincs pasid, munkád stb.
Erre lelkileg fel kell készülni. Meg arra is, hogy vonzani kezded a tekinteteket; nagyon fura lesz ám! Nem lehet többé elbújni :-)

Titkos Fitness Napló 2015.02.18. 01:35:54

@Gia_X: azt hiszem még nem: számoltam ki rendesen a sajátom:)

Titkos Fitness Napló 2015.02.18. 01:37:28

@Advanced Flight: ez így van, bár sokszor utálom, de néha azért biztonságos láthatatlannak lenni. Amúgy azt már korábban is tapasztaltam (már egyszer volt egy nagy fogyásom), hogy lelkiekben meg fejben lefogyni sokkal nehezebb, a testeddel nagyjából sejted, hogy mit kell tenni, de a többi kemény dió:)

Titkos Fitness Napló 2015.02.18. 01:38:17

@Gia_X: Szívesen át is küldöm az egész programot, adminként látom azt az e-mail címét, amivel a hozzászólok regisztráltak a blog.hu-ra, az jó lesz, ha oda küldöm?
süti beállítások módosítása