- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Xerlkghlhlhlhj

2015. április 07. - Titkos Fitness Napló

Most nem volt jobb címötletem:)

Megvagyok, dolgozom, dolgozom és dolgozom, de legalább értékelik és úgy néz ki, lassan kis előreléptetést is kapok:) Az életmódváltással nem állok ilyen jól, eléggé elengedtem Húsvétra a dolgokat, de ha már a megújulás ünnepe, akkor én is bízom benne, hogy képes leszek visszatérni a normál hétköznapokba:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr277348676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RiaRia 2015.04.07. 21:41:29

Szia! :) Hajrá! Hajrá! és Gratulálok! :) Én is most kezdtem egy életmódváltást, kisebb-nagyobb sikerrel, de még nagyon az elején vagyok. Majd követlek, hogy haladsz. A titok: - ha fogytál, tudd megtartani a súlyt, nem szabad visszahízni. Meg kell tudni tartani az elért súlyt, ez lelkesíteni fog. Sok sikert! :) Üdv.! :)

Titkos Fitness Napló 2015.04.07. 23:26:10

@RiaRia: Köszi, nagyon drukkolok én is Neked, majd számolj be hogy haladsz és milyen módszerrel!:)

szultanblog 2015.05.25. 17:36:35

Ajánlom, hogy ne ess vissza a segg-szaj szindrómádba! Volt idő, amikor csak a te blogod motivált/segített nekem, az hogy odatetted magad és csináltad, úgy hogy told vissza ide a valagad, ne kelljen csalódni benned!

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2015.06.06. 22:32:40

:) no, tessek osszekaparni magad, es ujra nekivagni, ha azert van a csend, mer' nem haladol :)

En most kezdtem egy onosszevakaro programot(never2late.blog.hu/2015/06/02/bekoszono_420), ha van kedved, csatlakozhatnal hozzam legalabb virtualisan :)
Mondjuk en egyelore meg csak setalok meg plankingelek + dieta, de hat valahol kezdeni kell :)

Ne tunj el pls! )

Advanced Flight 2015.07.19. 11:35:36

Na, most már világos, miért van annyi elhízott?
Meddig bírta a csaj? Kemény 4 hónapig. Hogy én mennyi ilyet láttam saját környezetemben is....ja, mellesleg aki sikeresen lefogy egy komolyabb adagot, az is úgy megrémül az eredménytől, hogy kapar vissza ezerrel a komfortzónájába.

szultanblog 2015.08.09. 20:30:03

Ebben a komfortzónás dologban van valami... Nem tudnak mit kezdeni azzal, hogy hirtelen már nem bújhatnak el otthon a csokik közé, a nagy ruhákban, hogy a testi változások mellé "agyban is kéne fogyni"... Sajnálom, hogy feladta.. pedig nagyon ígéretesnek tűnt.

szultanblog 2015.08.11. 09:39:45

Szerintem ez emberfüggő. Van aki nagyobb lendületet kap, de van akit megrémít, hogy nem tudja majd kezelni a sikert. Velem is megtörtént már egyszer, és én is meglepődtem magamon...

ashara 2015.12.28. 00:03:45

Mi lett a bogiroval? A sikerelmeny is erdekel, de a kudarc is, hogy min hasalt el, ha elhasalt.
süti beállítások módosítása