- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Tegnap+ma

2015. március 26. - Titkos Fitness Napló

Tegnap egészen mókás kis dolog történt, elment az internet.

Épp készülődtem az éjszakai kis edzésemre, mikor is elment a net. Na gondoltam, hát majd visszajön. Ez nem történt meg, de úgy voltam vele, hogy sebaj, akkor majd mobilnetről. Ekkor legnagyobb meglepetésemre, az sem működött, amit még máig nem értek hogy lehet, ha csak nem valami globális netes para volt vagy én néztem be valamit. Szóval ekkor úgy voltam, hogy offolom az edzést. Mára hálisten visszajött, úgyhogy nincs több ürügy:) Egyébként most még az edzés előtt vagyok, de mindjárt neki állok, majd update-elek, ha pipa. Cserébe már túlvagyok egy félórás szobabiciklin, ahol megint rekordot döntöttem, félóra alatt már 6,1 km-t tekertem.

Az étkezés javul, ma nyomtam spenótot meg rakott répát, de még vannak kilengések. Megfigyeltem megint, hogy stresszes helyzetben mennyire rám jön a zabálási kényszer, ma is kb. 12 órát dolgoztam és ebből egyedül kellett csinálnom egy több emberes feladatot és ezalatt bepusziltam volna mindent, ami ehető. Na ez nem történt meg, de a rendes étkezésnél bezabáltam a dolgokat, nem pedig ettem. Ma egyébként elgondolkodtam, hogy jelentkezzek ide, de aztán meggondoltam, mikor láttam, hogy fizetős, de hátha valaki kedvet kap. Meg aztán lehet, hogy én is meggondolom még. Vagy nem. Vagy nem tudom :D Hát most így áll az életem, a szemem technikailag kifolyik a helyéről, fáradt vagyok és még izzadt a biciklitől, egyébként az is baromság volt, hogy nem rögtön kezdtem tornázni utána, hanem leültem blogolni, de hát ennyire telik :) Holnap amúgy nemcsak brutál pörgős dolgozás lesz (amit amúgy szeretek), hanem tanfolyam is (amit nem szeretek, de most nem lóghatom el), aztán még barátok is este (őket természetesen szeretem). És ezennel neki is fogok az edzésnek:)

UPDATE: a mai edzés is pipa és nagyon tetszett most, szóval aki gondolja, annak itt vannak, 3 perc bemelegítős kardió (pl. jogging, futás egy helyben stb.) után érdemes elkezdeni:

1. https://www.youtube.com/watch?v=q_30fjI1qhU
2. https://www.youtube.com/watch?v=xoNG1pBdSOo

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr917305432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása