- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Töredelmes vallomás a 23. napon

2015. január 19. - Titkos Fitness Napló

Hát sziasztok ismét!:)

Kezdem a bevallanivalóval:

4 napig nem edzettem, aztán tegnap tértem vissza félóra hullahopp karikával, illetve végül csak ma  (vasárnap) fejeztem be az 5 napos kihívást. Azt már inkább nem is akarom tudni, hogy mikor kezdtem bele :D

Gondolkodtam, hogy miért volt ez a kihagyás, de főleg csak bullshit kifogások jutnak eszembe, ha akartam volna lett volna időm és lehetőségem edzeni. Ez az egész életmódosdi is olyan, mint bármi más az életben, hol jobban oda teszi magát az ember, hol kevéssé, vannak periódusok amikor könnyebb, máskor nehezebb. Egyébként lehet, hogy a hormonális dolgok is beleszóltak abba, mennyire van kedvem, ugyanis végül ma kezdődtek a piros betűs napok. De inkább nem mentegetem magam, teljesen tisztában vagyok vele, hogy ha tényleg változást akarok elérni az életemben, a testemben és abban, ahogy magamhoz viszonyulok, akkor ennél jóval keményebben kell dolgoznom és nem hagyhatom, hogy elsodorjanak a hétköznapok meg a kényelem szülte lustaság. Szóval bőven van még hova fejlődni, de nekem őszintén szólva  az is nagy dolog, hogy attól még el tudom ismerni az eddigi eredményeimet, hogy átmenetileg kihagyom az edzést. 

Egyébként nem igazán van rám jó hatással, hogy állandóan itthon vagyok. A munka téma egyébként alakul, eddig azt hiszem szeretnek és jól megy az, amit csinálnom kell (bár csak napi pár órát igényel egy nap otthonról, szóval nem köti le minden energiám), de még nem teljesen fix az egész, szóval még nem tudom mi fog kisülni belőle. Úgyhogy mondhatjuk, hogy még félig álláskeresőben vagyok, bár inkább csak elméleti szinten, mert gyakorlatban nem igazán teszek érte. Közben meg a héten lesz a diplomavédésem plusz még egy beadandót is meg kell írnom. Szóval most kicsit összesűrűsödnek a dolgok, ami jó, mert ha közeleg egy határidő, az mindig borzasztóan inspirálóan tud hatni rám, a halogatások koronázatlan királynőjére:) És legalább kirángat ebből a kicsit semmittevő, passzív, belustult állapotból.

Na de visszatérve a lényegre, szándékosan nem a jó hírrel kezdtem. Én legalábbis úgy működök, hogy mindig a rossz dolgokon akarok gyorsan túl esni, hogy aztán jöhessen a jó. A súlyom jelenleg 86,1 kiló, ami azt jelenti, hogy mióta elkezdtem, 5 kilót fogytam az elmúlt 23 napban. És azt kell mondjam, hogy baromira látszik az egész!!! Nekem leginkább a popsi és a comb részek a legkritikusabbak (persze tudom, 80 kiló fölött még az ember kisujja is kritikus tud lenni), de már onnan is jól láthatóan mentek le a dolgok, úgyhogy lassan lekerülhet a hátsóm a kisbolygók listájáról, de csak nagggyon lassan:) Szintén jó, hogy akármennyire is belustulok, az evés részét elég jól tartom az életmódnak. Nem mondom, hogy nem voltak nasizások, de csak az egészségesebb féléből és annyira, hogy beleférjen az 1300 kalóriába. Na jó, néha túlléptem és volt, hogy 1450 lett a vége, de összességében elégedett vagyok ezzel a résszel. És ha már nasi, akkor megosztom veletek a mai vacsorám receptjét. Szóval miután női napok vannak nálam, úgy gondoltam, hogy ezért a minimum, hogy alanyi jogon jár az édesség. Így egyfajta alternatív tejbegrízt vacsiztam. Zabkorpát (kb. 50 gramm) főztem meg 1,5%-os tejjel (220 mililiter), belekevertem eredeti, sima cukormentes kakaóport (2 teáskanálnyit) és fahéjat, tettem hozzá két teáskanálnyi mézet és Xilittel édesített lekvárt ettem hozzá. Ajánlom mindenkinek, gyorsan megvan, csak végig figyelni kell rá, hogy kevergesd, különben könnyen odaég. Nagyon fincsi és egészséges:)

 Ja és facebook-on továbbra is igyekszem érdekes, inspiráló dolgokat posztolni, itt találtok: https://www.facebook.com/pages/Titkos-Fitness-Napl%C3%B3/776126855769800

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr307086763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása