- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

1 hónapja kezdtem az edzésprogramot - íme az eddigi eredmény:)

2015. március 19. - Titkos Fitness Napló

Minden lustaság meg zabálás ellenére azért van minek örülni:)

Rég csináltam táblázatot, úgyhogy íme az eredmény. Ma ugyanis nem is annyira rendes edzés volt (persze volt bemelegítés, meg lazítás a végén), mint egy szintfelmérő, pont, mint a legelső alkalommal. Nagyon remélem, hogy mindent szabályosan és pontosan sikerült csinálnom, igyekeztem mindent szigorúan mérni, hiszen nincs értelme átverni sem saját magamat, sem titeket. Na jó, Titeket jobban lenne, mert már tökre tróger vagyok, de őszinteséget fogadtam akkoris, ha kurva szar meg az a tükör, hogy csak az arcom nagy, de valójában nem csinálok semmit.  

De visszatérve, itt van:

1 hónapja Most

Szobabicikli (8-as fokozaton, 1 km letekerésének ideje)

 

3 perc 59 mp 3 perc 25 mp (úgy tekertem, mintha az életem múlt volna rajta:))

Fekvőtámasz

 

0 0 (annyi javulás van, hogy már jobban be tudom hajlítani ilyenkor a karom, mint régebben, de mivel nem szabályos a fekvőtámasz, ezért marad a nulla)

Planking

 

6 mp 30 mp (ennek örülök nagyon:))

Squat

 

38 db 67 db

Hajlékonyság

 

3 centi 4,7 centi

Súly

 

85,6 82,7 (hát ciki, hogy megint nem fogyok vagy 2 hete, én is érzem ám...)

 

Emellett még annyi pozitívum volt, hogy miután ma csak ez a szintfelmérés volt és az edzés elmaradt, szobabicikliztem egy félórát és ebben is rekordot döntöttem, ugyanazon az intervallum edzésen végre nem 5,9 km-t sikerült tekerni, hanem 6,0-t:) ez nem olyan nagy kaland önmagában, de minifejlődés ez is. Lehet a véletlen műve is, de én inkább nem így gondolnék rá:)

Úgyhogy most itt tartok, a 8 hetes edzésprogramból kis csúszással meg lustálkodással elment kb. 4, úgyhogy holnap igyekszem ismét egy "mini" tiszta lappal kezdeni és remélhetőleg csúszás nélkül befejezni az edzéseket, bár most már jóval nehezebb lesz, hiszen 7 napból 6 videós edzés, 1 meg pihi. Ja az étkezési szokásaimról pedig nem nyilatkoznék, ma is kritikán aluli volt, persze ma is volt rá kifogás, mindig van, ebben legalább király vagyok, ha másban nem is :D  de még mindig nem teljesen tettem le róla, hogy másfél hét alatt összekapjam magam és 80 kiló alatt legyek a szülinapomon. A legszebb ajándék 79,99999 lenne:) És amúgy kb. addigra tartok ott, hogy 3 hónapja váltottam életmódot (legalábbis nagyjából) és 3 hónap alatt lenne több mint -10 kiló, egész pontosan -11. És még ez sem lenne szédületes tempó eddig és ha decemberre tényleg 55 kiló akarok lenni, akkor össze kell szednem magam (főleg, hogy a nyári fesztiválszezont is emberszerű kinézettel tölteném már). Na ennyit az irracionális fantáziálgatásokról:)

Nem maradt más hátra, minthogy mára egy az edzésprogramból származó mottóval búcsúzzak. Csak a szokásos: közhelyes, de azért nagyon bejön:) Szóval:

Sokkal erősebb vagy, mint gondolnád, most pedig menj és bizonyítsd be magadnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr147282439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuliBobi//WheyHoLetsGo 2015.03.19. 08:45:34

Szia!
Itt egy kis motiváció: bodybuilding.blog.hu/2015/03/17/-86kg
Ő annyit fogyott, amennyiről te indulsz kb:)
Ne felejtsd el, hogy a fogyás 70%-ban a kaján múlik. Kell az edzés, de fontosabb, hogy az étkezére odafigyelj!

Titkos Fitness Napló 2015.03.19. 17:02:28

@Gia_X: köszi, én még picit bízom a jövő hét szombatban:)

Titkos Fitness Napló 2015.03.19. 17:03:15

@JuliBobi//WheyHoLetsGo: Wow, nem semmi sztori, menő, kiteszem fb-ra is:)
süti beállítások módosítása