- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

2. nap: helyzetjelentés

2014. december 28. - Titkos Fitness Napló

Nos, kezdem a jó hírrel, a testsúlyom végre ismét 8-as számjeggyel kezdődik (nem gondoltam volna, hogy valaha ennek is örülni fogok, de hát ez van, igyekszem ezen túllépni), 89,1 kg, szóval eddig -2 kiló a blog indulása óta.

Ami nem jó, hogy kicsit szédelgősen, legyengülten érzem magam egész nap,a fejem is fáj picit, bár lehet ez az időjárásnak is betudható. Ami viszont megint jó, hogy hála az ajánlásotoknak, kipróbáltam a kalóriabázis.hu-t és nagyon tetszik. Sajnos a Myfitnesspal-t nem tudom jelenleg letölteni, mert rendetlenkedik a telefonom, de addig marad ez az online verzió. Egyébként rájöttem, hogy ilyesmit már én is csináltam korábban, csak az nem volt ilyen profi, mert én régen excelben vezetgettem, hogy mit ettem, hány kiló vagyok, stb. Szóval tetszik, köszi még egyszer mindenkinek:) Azért is hasznos, mivel valószínűleg azért kóválygok ennyire, mert relatíve kevés szénhidrátot viszek be, viszont túl sok zsírt, úgyhogy erre a jövőben jobban kell majd figyelnem. Úgy döntöttem, hogy napi 1300 kalóriát próbálok belőni célnak, aztán meglátjuk mennyire válik be. Hát itt tartok most, ami az edzést illeti, ma már volt egy 55 perces sétám és most jön 1 óra hulahopp karikázás, aztán pedig villámgyors készülődés az esti bulira, ahol természetesen az önmegtartóztatás szobra leszek:) Holnap pedig újabb helyzetjelentéssel és más izgalmas témákkal várlak Titeket! Szép estét!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr667017241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kzrjdt 2014.12.30. 12:25:18

Én is csak amatőr vagyok, de biztos vagyok benne, hogy 1300 kcal nagyon kevés. Ha használod a kalóriabázist akkor megnézheted, hogy mi az a minimum kalória ami ahhoz kell, hogy a szerveid működni tudjanak (BMR). Szerintem ez több lesz mint 1300 kalória. Ha ez alá mész akkor a szervezet bepánikol, tartalékolni kezd,... erről sokat írtak profik különböző helyeken, keress rá. Ha tartósan akarsz fogyni anélkül, hogy kárt okoznál a szervezetednek ez fölött kell maradnod. Ilyen kalóriadeficit mellett izmot is fog lebontani a szervezet ami nem csak esztétikai probléma lehet, de a szívizom is ugye izom...
Csak óvatosan.
süti beállítások módosítása