- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Hullafáradtan

2015. március 22. - Titkos Fitness Napló

De azért írok:)

Szóval ma elég mozgalmas napom volt, egész nap mászkáltam a barátaimmal a városban, a végén már lépni alig bírtam:) Aztán haza jöttem, természetesen dolgoztam és mire kettőt pislogtam jó szokás szerint éjfél után voltam és kezdhettem a késői edzést:) Az első videó rendben volt, de a második pocsékul ment, megint a saját súlyomat kellett volna elbírnom, ami még mindig esélytelen. Persze ilyenkor próbálok valamit csinálgatni, de mikor látom, hogy ez nem lesz nyerő, akkor a) szomorúan bámulom a monitort és legszívesebben kinyomnám a videót (managyonvágytamerre) vagy b) szomorúan bámulom a monitort, majd rájövök, hogy ahelyett, hogy szomorúan bámulom a monitort valami tök más random dolgot is csinálhatnék ha már ezt az időt az edzésre szántam és improvizálok valami tök más gyakorlatot. Hát törekedtem a b) opcióra, de azért nem ment mindig, szóval ez most elég elkeserítő volt.

Viszont a mai edzés mottó is tetszett:

Nem mindig kapod meg, amit kívánsz, de azt meg fogod kapni, amiért megdolgozol.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr77290273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása