- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Izzadság és gyötrelem

2015. március 10. - Titkos Fitness Napló

Hát ma is megszenvedtem a megszenvednivalót...:)

Bár sétára nem volt időm, mert dolgoztam 9-10 órát, de estére összeszedtem magam, nyomtam félóra szobabiciklit, illetve lenyomtam a Fitness Blender 4. edzés hetének az első napját. Kellett is, mert cserébe ma is zabáltam, mint egy disznó és erkölcstelenül elpusztítottam 8 kocka étcsokit.  Na de az edzéssel úgy érzem megbűnhődtem a bűnt, volt HIIT-edzés, amit persze csak alternatívan bírtam, de így is annyit ugráltam, hogy majdnem megdöglöttem és kiújult a jobb lábam fájása. Aztán jött a világ legköcsögebb edzéstípusa, az 5x5x5..., aminek a lényege, hogy 5 sima gyakorlat után jön ugyanannak az 5 pulzálós verziója majd megint a sima, majd megint a pulzáló...és ebből a két típusból van 5 ilyen kör egymás után. Hát nyilván ezt is nyomiztam, de igaziból már ennek a bemelegítésén is azt hittem összeesek és meghalok, mert miután rommá ugráltam magam a HIIT-tréningen, itt is volt még kis jumping jack a bemelegítésen...

 Természetesen ilyen mókákból Titeket sem hagynálak ki, szóval akinek van kedve, annak  szórakozást kívánok! ;)

1. HIIT

2. 5x5x5 felső testre

Amúgy ma 82,8 volt a súlyom. Ez annyiban jó, hogy mikor legutoljára kezdtem fogyókúrába kb. 1 évvel ezelőtt januárban, akkor 88,4-ről indultam, ha jól rémlik és akkor 82,9-ig jutottam, aztán szépen minden visszakúszott egészen a roppant dicsőséges 2014. december 27-ei állapotra, a mostani indulásomra, ami 91,1 kiló volt. Szóval a tavalyi fogyást már most übereltem 10 dekával, pedig durvábbról indultam ez alkalommal. Úgyhogy fuck yeah!:) Na de megyek is aludni, tegnap is vitézkedtem hajnali 3-ig, úgyhogy ma max 1.30-kor már az életmódváltók igaz álmát szeretném aludni:)

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr107255815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása