- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Már -7 kiló:)))

2015. február 18. - Titkos Fitness Napló

Tök jó, hogy már most van eredménye az új lendületnek:)

Szóval már -7 kilót fogytam  (84,1 voltam ma reggel), azt hiszem most első sorban a derekamból ment le a hájrétegből, kivételesen én is érzem magamon ezt a változást. Ja és még jobb, hogy bár most se jött össze a napközbeni edzés, de az éjszakai helyett legalább hátra csúsztattam estire, úgyhogy már 21.30-ra túl voltam a negyedik napi sikeres edzésen. Ebben most volt egy csomó hátgyakorlat főleg az alsóbb részekhez, ami szintén szuper, mert ott szokott fájni, ha sokat ülök.  Sőt, még az is kiderült ma, hogy a vérképem is rendben van és a munka témában is haladások voltak, még mindig szerelmes vagyok a helybe:)

És még a mai napi edzés-mottó is bejött, bár kicsit közhelyszótáras, de azért jó:)

You will never find time for anything. If you want time, you must make it.

No, hát most ilyen kis pozitív nap volt, remélem lesz sok még ilyen:)

Ja és ha már idézetek, ezt most láttam twitteren, ez se rossz:

In a week, you will wish you had started today. So go for it.

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr847187413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AHAK 2015.02.18. 23:54:05

ÚÚÚÚÚ ennek úgy örülök, pláne, hogy ma én egy ,,kicsit" elhagytam magam, de most úgy érzem újra van lendületem ;-) Köszi!!!

Titkos Fitness Napló 2015.02.19. 00:05:03

de aranyos vagy, köszönöm szépen:))) gyere vissza holnap is elmondani, hogy állsz a lendülettel, ezt most nekem is tök jó olvasni ;)))
süti beállítások módosítása