- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Hát azért ez most eléggé meredek volt...

2015. február 20. - Titkos Fitness Napló

... de megint megcsináltam, úgyhogy hello, 5. Fitness Blender-nap!:))

Először is azzal kéne kezdenem, hogy leírom százszor, hogy nem hajnali 1-kor fogok neki az edzésnek, mer' tisztességes polgárok ilyenkor már alszanak meg egyébként is tök perverz. Nyilvánvalóan azért halogatom mindig késő estig, mert még mindig tombol bennem a lustaság, pedig most, 3 perccel az edzés után olyan jó érzés, szóval szeretem alapból, de hát ugye ez sosem ilyen egyszerű:) Ma amúgy nem volt olyan hiperszuper jó napom, mert csak 5 órát aludtam, egész nap az esti tanfolyamra kellett készülnöm (persze nyilván nem kellett volna egész héten halogatni a készülést és nincs ez, köhömm-köhömm), az álmosság miatt meg durciztam és úgy jöttem haza, hogy órákig kómában bámultam ki a fejemből. Aztán 23.45 felé gondoltam ledőlök relaxálni, na ebből hajnali 1 körül ébredtem fel és egy kellemes veszekedős dialógust folytattam magammal.
Lusta Köcsög Régi Én azt mondta, hogy hagyjam a francba, többre megyek vele, ha majd holnap megcsinálom, aludjak, mert az nagyon jó meg jót tesz az arcbőrnek. Amilyenné Válni Akarok Én meg azt mondta, hogy a nagy lófaszt, szedd össze magad de izibe, már pont eleget csináltál segget a szádból magad előtt meg előttetek is, szóval értitek. Úgyhogy ezen elpörögtem magamban egy kicsit, de végül neki fogtam és az eleje borzalmas volt. Az egy dolog, hogy még álmos voltam, de annyira hideg volt, hogy dupla zoknit kellett húznom és kardigánban kezdtem, nagyon rossz volt ennyire fázni. Ráadásul ma 51 perc volt az edzés, ez 3 videót jelentett és az elsőn olyan rohadt gyorsan ugrabugráltak, hogy kb. még mindig az az érzésem, mintha kétszeres sebességre tekert valamit próbáltam volna lekövetni. Ja és persze a dupla zoknim csúszott is a szőnyegen, ami valljuk be, elég hülye halál lett volna. És nagyon szomjas is voltam. És éheeees. És egyébként is. DE rinya-percek ide vagy oda: megcsináltam, amennyire csak tőlem telik, úgyhogy most elég büszke vagyok.

És hogy mik a tervek holnapra (ööö vagyis technikailag mára)? Azt még nem írtam, de úgy épülnek fel az edzések az első 1 hónapban, hogy heti 5 edzés videó van, utána mindig opcionális kardio nap (ez jön holnap/ma) és aztán meg pihenő nap, ami szombatra esik. A második hónapban pedig heti 6 edzés videó lesz és 1 pihinap. Szóval holnap szeretnék sétálni menni és legalább félóra szobabiciklit nyomni, lehet majd hullahoppot is, de kicsit rá kell erősítenem a munkára, majd meglátom. Ja: és mindenképpen végre meg akarom nézni a The Walking Dead legújabb részét!!! Elképesztő, de mióta dolgozom alig nézek sorozatokat, egyszerűen nincs rá időm, mindig mást csinálok, ha a gép előtt ülök. És azt kell mondjam, egyáltalán nem bánom! Még a végén ember lesz belőlem...:)

PS: Holnap/ma nagyon nagy izgiséggel jövök, legalábbis nekem az...Ja és ha létezne olyan ember a világon, akit érdekelne az a teljesen irreleváns információ, hogy ma is 84,1 kg volt a súlyom, akkor íme, itt van, de gondolom most a karakterpazarlás bűnébe estem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr587190737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyi 2015.02.20. 13:28:53

Olvaslak
Minden nap.
És ennek örülök.

A kitartásodból pedig próbálok meríteni magamnak is! :) :)

A TWD-ért meg még egy pacsi is jár. Bár nem nézem részenként, én inkább várok és egyben nézem a félévadokat. :) :)

Titkos Fitness Napló 2015.02.21. 13:22:10

@Gyi: Köszönöm, megtisztelő!:)

Végül csak most fogom nézni a TWD-t, de most már nagyon várom!!!!
süti beállítások módosítása