- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Túl egy 73 perces edzésen:)

2015. március 21. - Titkos Fitness Napló

Hát ez a mai hosszúra nyúlt...

Igaz, a nyújtással együtt (13 perc) a végén volt ennyi, de azért..:) Annyira amúgy most nem volt felemelő, sokat nem tudtam végig csinálni a gyakorlatokból. Ja és a súlyom még mindig szívás (82,7, de tudom, ez nem jelent semmit, csak azért frusztrál, de hát nem kell mérlegfüggőnek lenni és akkor ez nem lenne), a táplálkozás határeset, mert rántott csirkét ettem, de diétásan, a kalóriaszámot pedig betartottam nagyjából és még ma sétálni is voltam:) Viszont azt hiszem, így éjszakára benyűgösödtem, főleg azért, mert hiába lesz szombat holnap (ma), reggel 7-kor kell kelnem és ma is csak 6 órát aludtam. Na de vasárnap már lehet többet lustálkodni:) Ja és ma megtört végre a sorozatnemnézős szériám, néztem este egy House of Cards-ot meg egy Mentalistát:) persze ha nem nézem most többet aludnék, de muszáj volt kicsit punnyadnom, mielőtt edzettem és jó volt filmet nézni 2-3 hét után, úgyhogy azért nem bántam meg:)

Most lefekszem, holnap jövök!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr547287951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása