- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Motivációs videó meg helyzetjelentés

2015. február 21. - Titkos Fitness Napló

Természetesen tegnap is megvolt az edzés:))

Szóval kihasználva az opcionális kardiónapot szobabicikliztem félórát meg voltam sétálni. A szobabicikliben fejlődtem, több kilométert tekertem és kalóriát tettem meg 30 perc alatt, mint korábban. És a másik jó hír, hogy van egy fekete nacim, amit úgy vettem meg, hogy csak nagyon nagy jóindulattal fértem bele. Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy vettem egy nagy levegőt reggel, behúztam a hasam, majd nap végén kifújtam. Ja és persze csak olyan felsőket lehetett mellé felvenni, amik elég bőek voltak ahhoz, hogy ne látszódjék a kibuggyanó háj. Na, hát ez a naci most tökéletesen áll, sőt, annál a résznél már egy icipicit bő is, ahol a fenekem meg a combom találkozik, úgyhogy nettó 20 percet biztos tapiztam a hátsómat tegnap a nacinak ezen a részén örömömben :D Szóval érzem a változásokat, ez tök jó:)

Ma hivatalosan is pihenőnapom van, de azért elmentem sétálni, most dolgozok picit, este pedig ha minden jól megy, barátok:) A Walking Deadre - pedig mára is nagyon beterveztem - még mindig nem volt időm, csak addig jutottam, hogy rájöttem, már két résszel is le vagyok maradva és miután az eggyel későbbit kezdtem nézni, spoilereztem magamnak egy jó nagyot... Na de ez legyen életem problémája:)

És amit megszerettem volna osztani az egy régi Nike motivációs videó, talán ismeritek is. Egy darabig reggel ez volt az ébresztőm is és tegnap mikor délután félálomban kómázva arra gondoltam, hogy munka előtt kéne biciklizni, akkor meghallgattam kétszer és segített felkelni:)

 

 

Ja és íme az elmaradhatatlan és felesleges súlyjelentés: 83,8 kg:)

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr287194297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása