- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Kivételesen edzés előtt írok

2015. március 17. - Titkos Fitness Napló

Na hát 3 napja sikerült nem edzeni, de amint a posztot befejezem, már csinálom is.

Hát már megint egy ilyen lustább periódusom van, kajálásilag (hajjaj, már leírni is ciki, de hát eléggé kihágok..) és edzésileg is. De ezúton köszi az evéssel kapcsolatos kommenteket, meg fogom fogadni. A mozgásnak annyira nem tesz jót, hogy gyakorlatilag január közepe óta a hét minden napján dolgozom, most hétvégén is összesen 12 órát dolgoztam és mikor egyik este fél9-kor ledőltem picit, hogy alszom 1 órát még edzés előtt, mert megint hányni tudnék a monitortól, akkor hajnali fél3kor ébredtem fel. És hát annyira elborult én sem vagyok, hogy olyankor kezdjek hozzá. Kicsit a sok munkától be van szűkülve amúgy az életem, szóval fárasztó, hogy felkelek és dolgozok, majd este végén edzek és ennyi. Bár már 25-ször írtam azt hiszem, hogy megnézek egy sorozatrészt,de ez azóta se jött össze. Jó ez nem tragédia, csak hiányzik a kicsit több szabad idő, a hobbi, a lelkiismeret furdalás nélküli tunyulás. Na de ma ennek örömére ha edzettem indulok is Szent Patrik napozni. Úgyhogy most hajrá fitness blender, ma ők várnak rám, majd frissítem a posztot, ha megvoltam és lesz utána 3 percem még:)

UI: a súlyom meg 82,5, hát igen, rég fogytam, de most már összeszedem magam, mert jövő héten itt a szülinapom és nagyon jó lenne, ha az lenne az ajándékom magamnak, hogy 80 kiló alá mentem. Persze 1 hét alatt 3 kiló meg hülyeség meg irracionális, de hát üdvözlök mindenkit a világomban :D

UPDATE: megcsináltam az edzést, mint kiderült félig, mert kétszer kéne a mait megcsinálni...hát majd meglátjuk, hogy mikor érzek haza és milyen hangulatban leszek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr497278467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AHAK 2015.03.17. 18:25:25

Mikor van a szülinapod? ;-) Csak mert nekem is jövőhéten van !

Titkos Fitness Napló 2015.03.18. 19:57:49

@Gia_X: jaja, jogos, köszi, nem bántottál meg, kell ez is tényleg:) tudom, hogy többet kéne beletennem, egyrészről zavar, hogy nem eléggé jól csinálom, másrészt meg úgy vagyok vele, hogy az eddigiekhez képest ez is nagy szó és a radikális változás nem mindig fenntartható hosszú távon - de ez biztos megint önmentegetés. amúgy tegnap 28 perc edzés volt meg 12 perc lazítás, szóval azért a napi adag pipa, csak később láttam, hogy ebból 25 percet még egyszer meg kellett volna csinálnom és így lett volna 1 óra 2 perc összesen:)
süti beállítások módosítása