- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Mai nap is szenvedve, vergődve, de megcsinálva!

2015. február 22. - Titkos Fitness Napló

Legalább az edzés ma is megvolt, ráadásul nem éjszaka!!

Szóval este 6-ra befejeztem, de ez most baromi frusztráló volt, a felét csak alternatív gyakorlatokkal helyettesítve tudtam csinálni, mert megint csomó olyan fekvőtámaszos jellegű feladat volt, ahol a saját testsúlyomat kellett volna megtartani és ugye ez nem megy. Aztán később a másik videón (ma 3 edzés videó is volt, nettó 56 perc) olyan hasizom gyakorlat volt, ami szintén nem ment. Szóval elég dühös és frusztrált voltam, legszívesebben kivágtam volna a laptopot az ablakon és beköltöztem volna egy sötét barlangba. De legalább leizzadtam, szóval remélhetőleg ért is valamit a vergődés. Néha amúgy vannak olyan napok, amikor úgy érzem, hogy túl nehéz a program valamiért, de szerencsére nem ez a jellemző, úgyhogy bízom benne, hogy holnap élvezetesebb lesz. Ma amúgy is napközben frusztráltabb voltam a kelleténél, kicsit fókuszba helyeződött, hogy mekkora lúzer vagyok párkapcsolati téren, de azóta jókedvem lett, úgyhogy életem nem létező férfijairól majd máskor rinyálok. Talán:) 

Ja és megnéztem végül a Walking Dead szünet utáni első részét, nem annyira jött ez most be, de azért a zombik még mindig zseniálisan jól megvannak csinálva, nagyon szépek!:)

Ja és az elmaradhatatlan napi súly: 84,3 kg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr607203517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titkos Fitness Napló 2015.02.23. 16:09:08

@Gia_X: úh ne is mondd, a karizmaim annyira léteznek kb., mint a mikulás...:) na meglátjuk milyen lesz a mai, mára csak egy 35 perces edzés van asszem, hamarosan neki is állok:)
süti beállítások módosítása