- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Hát újra itt

2015. március 01. - Titkos Fitness Napló

Igen, jól sejtitek, megint hajnali fél2-re sikerült befejeznem az edzést.

Háááát nem is tudom hol kezdjem. Végülis tegnapra iktattam be a pihenőnapot, mert egész nap dolgoztam aztán meg rohannom kellett. De ma már visszatértem, haladtam az edzésprogram szerint, így holnap indul belőle a harmadik hét. Sőt, ma túl se zabáltam magam, de így is szobabiciliztem még félórát az edzés előtt pár órával. Leginkább azért, hogy vezekeljek, ugyanis a bulin most sikerült nagyon túltolni a biciklit és sokkal többet ittam, mint kellett volna. Ez úgy félévente-évente fordul elő velem, hogy ilyen szintre süllyedjek és hát ilyenkor kijön belőlem a sátán és porig alázom magam a viselkedésemmel. Ja és persze az össze-vissza ivás mellé jön az össze-vissza zabálás is, pedig az elején próbáltam rá oda figyelni. Meg is lett az eredménye, mert 84,8 kg voltam reggel. Szóval ma másnaposan fetrengve kimaxoltam a szégyenkezést a szánalmas viselkedésem miatt, és megfogadtam, hogy az elkövetkezendő 4 hétben nem lesz alkoholfogyasztás, amúgy sem viszi előre a magas kalóriatartalma miatt a fogyást. Hát most itt tartok, szívem szerint elbújnék a világ elől és beköltöznék egy sötét barlangba a világ vége után hárommal. De a vezekelés jót tesz a lelkemnek, most úgy érzem az kell, hogy kicsit visszavegyek, sokat eddzek meg dolgozzak és akkor talán valamiféle rend lesz belül. Valahogy meg kéne találnom az egyensúlyt, mert mindig végletből végletbe csúszok és ez így baromira nem jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr807229779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása