- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Elkezdtem egy kis tiszteletet érezni magam iránt

2015. március 12. - Titkos Fitness Napló

Annak ellenére is, hogy messziről nem tökéletes, amit csinálok.

Szóval paradox módon ott kezdem, hogy tegnap ismét kimaradt egy edzés, így ha már nem akarok 2 napos csúszásban lenni az eredeti edzéstervvel, akkor bizony eléggé megszívtam, hogy már kedden elhasználtam a szombati pihenő napom. De tegnap hosszú hónapok óta először este 11-kor feküdtem le, mert ma 2 órával korábban kellett elkezdenem a munkát. Ott álltam 22.30-kor, hogy alvás vagy edzés, de az előbbi mellett döntöttem és nem igazán bántam meg, szerintem a szervezetem hálás, hogy idén először egyszer normális időpontban feküdtem le. Amúgy annyi mentőkörülmény volt tegnapra, hogy voltam sétálni 45 percet:)

Másnap - tehát ma szerdán 82,3 kilóval keltem, ami már majdnem - 9 kiló, de csak majdnem:) Aztán ennek örömére ledolgoztam 14 órát (tegnap kb. 10-et), na ez nem volt túl szexi, őszintén szólva az a része borzalmas, hogy egész nap a monitor előtt ültem és most is legszívesebben lehánynám annyira utálom, de nektek szívesen írok, csak ne folyna ki a szemem:) Szóval a 14 óra meló után szépen tekertem félórát a szobabiciklin. Ami alatt egy hasonlóan szuper dolgot bámultam, a tv-t. Korábban zenére nyomtam a tekeréseket, de egyszerűen könnyebben veszem magam rá, ha nézek valami műsort alatta, mint zenével, szóval marad ez. Aztán jött a csodás 3 videós edzés, ami 1 óra 9 perc volt és elég fárasztó. Ami jó, hogy ma sokat meg lett tornáztatva az alsó háti szakasz, ami nagyon rám fért a mai nap után meg egyébként is. Amúgy azt talán még nem is írtam nektek, hogy korábban, amíg mindig csak rohadtam a gép előtt és nem mozogtam, addig rendszeresen minden nap fájt ez az alsó háti szakaszom. Na mióta mozgok ez gyakorlatilag megszűnt, max. ha nagyon úgy jön ki egy nap, hogy sokat görnyedek, akkor jön elő. Durva, mennyit tesz az egészségért napi 1 óra mozgás:)

Amúgy itt vannak a hátas videók, használjátok egészséggel:)

https://www.youtube.com/watch?v=YMwi_eDYG9U

https://www.youtube.com/watch?v=CbZzeO4P9YA

Egyébként a hátazás előtt fenék meg comb volt, ami külön jó, mert két napja fáj a seggem az előző szintén 2 nappal ezelőtti edzéstől:))

Szóval így vagyok most, igaziból azért kezdtem tiszteletet/büszkeséget érezni, mert 14 órás munka után nem volt könnyű neki állni ennek az egésznek, edzés helyett legszívesebben magzatpózban feküdtem volna sírva, hányva és aludva egyszerre. Na jó ez elég bizarr kép, de értitek. Persze azért ma is nassoltam mint az állat, benyomtam egy zacskó fahéjas kölesgolyót és annyira jó volt, hogy leírni sem lehet, úgyhogy lehet ezentúl csak ebből hozom ki a napi 1200 kalóriát :D

Amúgy meg megint elkezdett az átlagnál jobban idegesíteni, hogy undorító a testem és eszembe jutott az a pár évvel ezelőtti kínos emlékkép, mikor láttam egy tengerparti képet és megkérdeztem, hogy ki rajta az a néni fürdőruhában, mert nem ismertem fel magam hátulról így azt hittem test alapján valami 70 éves elhízott mammer látható a képen. Hát igen, üdvözöl a valóvilág. Persze ha előbb akarok megszabadulni a hájtól, nem kéne folyton nassolni, de egyelőre elismerem a teljesítményemet a maga hullámvölgyeivel együtt. Most megyek aludni és minden pillanatát nagyon fogom élvezni:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr747261699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása