- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

5. nap: Gyors helyzetjelentés - az első nehézségek

2014. december 31. - Titkos Fitness Napló

Sziasztok!

No nem elsunnyogni akartam a helyzetjelentéseket, csak gondoltam nem olyan érdekes, ha minden nap leírom hány kiló vagyok, úgyhogy inkább a kitekintő posztokra fogom tenni a hangsúlyt, abban hátha más is talál inspirációt vagy elgondolkozik jobban arról, hogyan viszonyul saját magához vagy az élet dolgaihoz.

Ami a számokat illeti: három napig stagnáltam 89,1 kg-on pont, ma 88,8-cal ébredtem. Nem voltam túl boldog ettől, de tudom, hogy ennek több oka lehet. Egyrészt nem fogyhat mindig napi 1 kilót az ember, másrészt várható, hogy hamarosan női napok köszöntenek rám, ebből kifolyólag tegnap előtt olyan hát - és alhasi fájdalmak törtek rám, mint még soha a büdös életben, begyógyszerezve fetrengtem egész nap egészen estig, mikor is javult a helyzet. Tényleg nagyon durván borzasztó volt, remélem először és utoljára történt ilyen, mert nem szokott ennyire kemény lenni. Ekkor gondolkodtam azon, hogy inkább hagyom a fenébe az edzést és alszom. De eszembe jutott, hogy már írtam itt, hogy aznapra 1 óra hullahopp karika a terv és nem akartam segget csinálni a számból, sem pedig csalódást okozni nektek vagy magamnak. Úgyhogy megéri blogolni, tényleg motivációs és erőforrás:) Szóval hajnali fél1-kor neki álltam és megcsináltam az 1 órát, szerencsére nem volt különösebben fájdalmas. Azóta olyan durva fájdalmaim nincsenek, de még érzem, hogy nem oké minden. De azért volt tegnap is  kis edzés (félóra szobabicikli).
Ami a mai napi terveimet illeti: ma még gyorsan edzek 1 órát, aztán elkezdek az estére készülődni, több buli is tervben van és jól akarom érezni magam, ki akarom hozni a jelenlegi lehetőségeimből a legtöbbet és +30 kiló ide vagy oda, szépnek és ragyogónak érezni magam:) Csini új ruci már van, már csak azt kell kisakkozni, hogy milyen rétegeket húzzak még magamra  hogy ne fagyjak agyon a -15 fokban éjszaka.

És még valami: már úgyis jön 2015, ajánlom a figyelmetekbe ezt az évrendező és új évet tervező füzetet: 

http://www.yearcompass.com/hu/wp-content/uploads/sites/2/2014/12/2015_evrendezo_fuzet_A4.pdf

Jó mulatást az estére és legyen nagyon-nagyon boldog és sikeres az új évetek!:)))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr227026257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titkos Fitness Napló 2015.01.01. 14:13:16

@leningrad: BUÉK Neked is, köszi:) fúúú, túl jól, volt elhajlás ezerrel, hamarosan mindent bevallok...büszke csak arra lehetek, hogy nem vagyok másnapos :D na és Neked?:) volt buli ott is?:)
süti beállítások módosítása