- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

5 napos kihívás - Bevállalod?

2015. január 06. - Titkos Fitness Napló

Szóóóóval írtam, hogy úgy érzem nem edzem eléggé keményen, így visszatértem egy régi-új kedvencemhez, a fitnessblender.com-hoz:) Csomó tornás videó van fent bemelegítéssel és nyújtással a végén, én nagyon szeretem!

Na de most ráakadtam erre az 5 napos kihívásra, itt az eredeti link, alább meg a youtube-os verziót láthatjátok. Én tegnap kezdtem el az első napot, de még teljes mértékben ér csatlakozni!:)) Hát amúgy végig csináltam, legalábbis próbáltam lekövetni a mozgásokat, de ez újból megmutatta, hogy milyen szánalmas állapotban van a testem, elképesztő, örülök, hogy senki nem látta a szenvedéseimet, tényleg tragikomikus volt, a mozgáskoordinációm mint egy zsák krumplié, az állóképességem dettó :D De azért jól esett végigcsinálni, meg örültem, hogy újra használom az oldalt és mára van izomlázam is:) Ami meg a megakadásomat illeti, tegnap néhány nap óta először újra lefotóztam magam és azt kell mondjam, hogy kezd látszani az eredmény az előző képekhez képest, úgyhogy van remény. A súlyom még mindig makacskodik (88,2), de szerencsére én még makacsabb vagyok:)

Visszatérve az 5 napos kihívásra, csak félóra az egész egy nap, Ti bevállaljátok?:)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr977045639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása