- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

A 3. napi edzés is kész:)

2015. február 18. - Titkos Fitness Napló

Hiába szeretnék, egyelőre még nem szoktam le az éjszakai edzésekről.

Hát úgy alakult a napom, hogy dolgoztam kb. több mint 11 órát, szóval nap közben nem igazán volt kapacitásom edzeni, cserébe a ma éppen 1 órás edzés mellett csináltam félórányi hullahopp karikát is, ami jól esett a sokat ült gerincemnek. A mai edzésben amúgy volt 1 húzós fekvőtámaszos-súlyzós gyakorlat, az nem nagyon ment, de hát most ez van. A másik, ami még nem olyan szerencsés, hogy néha a gyakorlatokhoz kéne fitness labda, ami nekem nincs, de igaziból ezeket is úgy érzem, hogy meg lehet oldani alternatív módon. Hú most nem tudom még hirtelen, hogy mit írjak, az edzés végén volt egy 11 perces lazítás felsőtestre, ettől tényleg kellemesen belazultam és elálmosodtam, úgyhogy jóéjt/reggelt Nektek is!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr597184877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása