- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Ma is megtörtént, aminek meg kellett:)

2015. február 24. - Titkos Fitness Napló

De még mindig zabálok.

Amúgy hisztis is voltam egész nap és túlérzékeny. Hiányzik a napfény meg szerintem a hormonok is szórakoznak velem. Átlagban 2 percenként sírtam volna el magam random hülye dolgokon, és ha kicsit valaki nem volt velem kedves, akkor mély depresszióba zuhantam. Szóval amúgy nem ez volt életem napja. A jobb lábfejem egy része még mindig fáj, sőt rosszabb, de szerencsére a mai edzésen nem kellett kifejezetten ugrálni, különben azt nem is bírtam volna emiatt.

Mivel ma is ettem egy csomót, ezért ma is többet edzettem, az 57 perces Fitness Blender videó után még nyomtam félóra szobabiciklit, így megint csak remélem, hogy reggelre nem leszek 100 kilós. Ja és a mai súlyom 84,0 volt:) Egyébként elhatároztam, hogy végre nem hajnali 2-kor megyek aludni - már csak azért se, mert holnap előbb kell kezdenem a munkát - úgyhogy én most be is dobom a szunyát, szép álmokat Nektek is!

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr617213437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AHAK 2015.02.25. 11:07:03

Átérzem.... ;-) Hajrááááá!!!

Titkos Fitness Napló 2015.02.25. 18:23:54

@AHAK: Köszönöm:) Ma eddig jobb a nap:)
süti beállítások módosítása