- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Már 10 lájkja van a blog Facebook-oldalának, köszönöm!:)

2015. február 24. - Titkos Fitness Napló

Amúgy már tök régóta, csak mindig elfelejtettem megköszönni. Szóval köszönöm, kedves tőletek:) És akkor most jöjjenek a mai történések...

Persze most is hajnali 1 után fejeztem be az edzést. Még mindig nem tartom az évszázad ötletének, hogy ilyenkor edzek, de azt kell mondjam, szeretem ezt az idősávot. Ilyenkor minden nyugodt, senki nem mászkál erre (szóval bénázhatok egyedül) és túl vagyok a vacsin is. Valahogy jobban érzem magam, ha letornázom a napi kajaadagot a nap végén, bár ennek nincs semmilyen racionális alapja, de értitek:)

Amúgy a mai edzés tetszett (persze megint kellett néha alternatívkodni), csak most a jobb lábfejem felső részének a baloldala meghúzódott vagy mi (tudom, egzakt anatómiai leírás :D), a lényeg, hogy fáj tegnap óta és nem olyan kellemes rálépni, így visszafogott lendülettel ugrabugráltam. Most bekentem valamivel, ami remélhetőleg használ rá és holnapra jó lesz és 1000000000%-os intenzitással merek majd ugrálgatni addig a 10 másodpercig, amíg bírni szoktam :D

És hogy semmi se legyen tökéletes, meg kell mondjam a frankót: ma annyit zabáltam, mint egy disznó. Igaziból tegnap is. Remélem ez csak annak a jele, hogy hamarosan meg fog jönni és emiatt vagyok rákattanva ennyire a zabálásra. Na azért nagy baj még nincs, mert nagyon figyelek arra, hogy a bevitt kalóriát a ledolgozással együtt 1225 kalória körül tartsam ( a korábbi 1300-ról a kalóriabázis programja szerint ennyire kellett csökkenteni). Szóval tegnap elvileg 30 kalóriával léptem túl a keretet, ma meg semmivel, mert az éjszakai fitness blenderezés előtt volt egy natúr esti 40 perces szobabiciklizés is. Szintén jó jelnek veszem, hogy most edzés után megéheztem, mint egy vadállat, szóval remélhetőleg reggel nem 600 kilósan kelek. Amúgy meg lehet, hogy túl is parázom a dolgokat (főleg annak fényében hogy elvileg meg fog jönni), mert a tükör előtt állva mintha megint tovább fogytam volna. Sőt, a zsírréteg alatt némi izomszerű képződményt is érezni vélek. Amúgy már asszem írtam, de körte típus vagyok, ez a fogyásban is jól kijön, a hasamról meg derekamról fogyok először, ott rögtön nagyon szépen látszik, de bezzeg a comb-fenék kombóm....hát halálos kettős :D Ma is kicsi felhúztam magam a combomon a tükör előtt, mintha minden gyakorlatnak meg biciklizésnek ellenállna a kis genyó, de talán a gigantikus popsimból meg a hátamból is megint ment le, legalábbis a háthurkám kisebbnek tűnik, köszönöm neki ezúton is. Már nagyon várom, hogy ne úgy nézzek ki, mint egy groteszkül megrajzolt rajzfilmfigura, de hát addig még az út hosszú és még igencsak az elején vagyok. De azért már tarthatnék legalább 80 kiló alatt. Ez baromi ciki, de szerintem a súlyom nem kezdődött hetessel legalább úgy 3-4-5 éve. Na de kár ezen rágódni, mert megteszem azt, ami szükséges, hogy hetessel kezdődjön. Szóval most a jelen állapotomban kell jól érezni magam a bőrömben. Ez amúgy - ha nem is mindig - de egyre többször megy, ahogy érzem a pozitív változásokat.

Ja és mivel ma csak egy Fitness Blender videó volt a programban, ezért gondoltam kirakom ide. 37 perces se, szóval ne fogjátok vissza magatok, jó mulatást! ;-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr127210457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása