- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

És ismét megcsináltam:)

2015. február 26. - Titkos Fitness Napló

Éééééés  ma a Nap is sütött kicsit:) A hisztisség is lecsökkent.

Szóval egész jó kis nap volt, ma nem zabáltam annyival túl magam, így beértem a sima edzéssel, pluszba szobabicikli ezért most nem volt. A lábam még mindig fáj, de már jobb. Az edzés is jó volt, persze most is néha mást csináltam, mint kellett volna, de hát idő kell, hogy tágítsam a határaimat, most ez van, büszke vagyok és kész, hogy a legjobb tudásom szerint végig nyomom és harcolok magamért. A súlyom ma is 84,0 és most lefekszem, mert holnap korán akarok kelni, hogy csütörtök este giga korán lefeküdjek. Ugyanis péntekre ki kell pihennem magam, mert buli a láthatáron:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr57220613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása