- változásom története

Titkos Fitness Napló

Titkos Fitness Napló

Kövér lánynak lenni a húspiacon

- a párkeresés nehézségei XXL méret felett

2014. december 29. - Titkos Fitness Napló

Figyelem: őszinte és szubjektív poszt következik erős idegzetűeknek!:) Mostanában olvasgattam a témáról pár kommentet, így gondoltam megér néhány sort.

A párkeresés soha sem könnyű dolog, ezer dolog befolyásolja, így nem szeretném fekete-fehéren láttatni a témát, de nyilván mindenki tudja, hogy a külsőn rengeteg minden múlik. Lássuk, milyen férfiút keresni az XXL méretű lányoknak. Spoiler: nem túl jó.

  • Nos, nagyon nem egyszerű. Persze soha senkinek sem az, de rengeteg bizonytalanságon mész át. Nem tudhatod, hogy azért jön-e oda hozzád egy srác a buliban, mert tényleg tetszel neki vagy csak lusta jobbat keresni nálad és miután mindenki ismerni véli az összefüggést a kövér lányok és a nulla önbecsülés között, ezért úgy gondolja, hogy 5 perc után ágyba vihet téged, mert biztos annyira ki vagy éhezve. Bár az önértékelésem nekem se tör elképesztő magasságokba, de élő szexjáték nem szeretnék lenni, köszi, szóval nálam ez bukó (de nyilván van, akire igaz a sztereotípia és egyébként is bejönnek neki az egyéjszakás történetek, ízlés dolga).  

  • Aztán van a másik klasszikus típus, a szárnysegédek, ami ha lehet még megalázóbb. Egyértelmű, hogy azért akar veled táncolni, hogy lefoglaljon, amíg a kis barátja bepróbálkozik a barátnődnél. Szerencsére ezt azért elég könnyű levágni. Én részemről nem szeretnék az igaz szerelem útjába állni, szóval örülök, ha az adott barátnőm jól elvan egy sráccal, aki bejön neki, de attól engem ne hülyítsenek, inkább eltáncikálok magamban. Már volt olyan, hogy a srác megkérdezte tőlem tök normálisan és udvariasan, hogy zavar-e, ha táncol a barátnőmmel, én mondtam, hogy dehogy, hajrá és ennyi volt. Sőt, ettől még szimpi is lett, mert ez számomra az sugallta, hogy empatikus és kellő mértékben fel van vértezve érzelmi intelligenciával. Tehát Kedves Fiúk, szép dolog a szárnysegédség meg a férfiúi összetartás, de ha nem muszáj, ne hülyítsétek a kövér lányokat (és a nem kövér lányokat se), egyrészt szar érzés levágni az igazat, másrészt az még szomorúbb, ha tényleg elhisszük 3 mp-re, hogy önmagunk miatt tetszünk, de aztán jön a pofára esés.

  • A teltebb lányok tapasztalatom szerint az arab és afrikai fiúknak gyakrabban bejönnek, így sokszor azon kapjuk magunkat, hogy meglepetéééééés, valaki a nonverbális kommunikáció-kezdeményezés csúcsaként hátulról hozzánk dörgölőzik. Részemről a közös nyelv és kultúra miatt a magyar fiúkat szeretem, így ez sem túl bejövős, de itt könnyen érhetnek sikerélmények, ha úgy akarjuk.

  • Online társkeresés. Van az a sztereotípia, hogy elég lánynak lenni, és naponta 1000000 üzenetet fogsz kapni, bárhova beregisztrálsz. Ez igaz is - ha nem vagy XXL méretű. Akkor mondjuk heti 1-2 üzit kapsz max. És persze itt is bele lehet futni jónéhány negatív tapasztalatba, pl. amint küldesz magadról egy képet a másik szó nélkül letilt/töröl/eltűnik. Ez sajnos ilyen sport, de azért nagy néha itt is össze lehet hozni egy randit.

  • Ismerősök/Barátok által - talán még ez a legjobb esély, bár itt sem túl valószínű, hogy észreveszik a női mivoltodat. Ráadásul ha megkedvelsz valakit a baráti körből, akivel akár többet is el tudnál képzelni, akkor jó eséllyel végig nézheted, hogy hogyan fog rányomulni más lányokra.

 

Hogy mi a teendő? Az a jó hírem, hogy ritkán a túlsúlyos lányok is igenis ki tudnak fogni nagyon jó pasikat, vannak férfiak, akik valóban a telt lányokat szeretik. De ez tényleg nagyon ritka. Szóval aki plusz kilókkal küzd és így is érzi jól magát, az készüljön arra, hogy valószínűleg sok időbe és türelembe kerül, míg olyat talál maga mellé, aki el fogja fogadni. És bizony lehetséges, hogy lejjebb kell adnia az elvárásaiból és kompromisszumokat kötni.
Aki pedig nem érzi jól magát ducin, az változtasson! Hiszen ha őszinték vagyunk magunkkal, akkor be kell vallani, hogy még ha mi magunk is túlsúlyosak vagyunk, akkor sem valószínű, hogy vonzónak fogunk találni egy másik túlsúlyos embert. Persze reménykedhetünk benne, hogy jaj, majd ha találkozunk az igazival, aki majd biztos elfogad úgy, ahogy vagyunk, de a világ többnyire nem így működik. Csak azt várhatjuk el a másiktól, amit mi magunk is képesek vagyunk neki nyújtani. Ha nem szeretjük saját magunkat, akkor milyen alapon várjuk el mástól? Hiába vagyok pl. magam is kövér nő, meg tudom érteni, ha valaki nem talál vonzónak.  Sőt, ha férfi lennék, lehet, hogy én sem mennék oda magamhoz a táncparketten. Szar ezt leírni/belátni, de ez most egyelőre így van, jobb felismerni a határainkat, hogy aztán tágíthassuk őket. Álszentség, ha valaki azt mondja, hogy semmit nem számít a külső. Vagyis hadd pontosítsak: tényleg nem feltétlenül a külső, hanem inkább vonzalom a lényeg. Ez persze bármi iránt kialakulhat, de hát miért ne segítenénk rá, ha tudunk?:)
Persze a sok kudarctól elég könnyen értéktelen csődtömegnek tudja érezni magát az ember. Ezt viszont már veszélyes elhinni magunkról, mert azon kívül, hogy eléggé le tud nullázni lelkileg, még jön a világfájdalom és az önsajnálat is, ami valószínűleg újabb kilókhoz vezet, amivel tovább vágjuk a fát magunk alatt.

Az önkritika gyakorlása mellett azért mindenképp kitérnék egy kis társadalmi kritikára is. Sokszor azt lehet érzékelni a hozzáállásokban, hogy kövérség=lepraság, megalázni való céltáblaság. De attól még, hogy valakinek nem tetszik a másik ember külseje, az senkit nem jogosít fel arra, hogy porba alázza az illetőt vagy úgy utasítsa vissza, hogy egy életre elmenjen a kedve a másik nemtől. Lehet ezt korrekten is intézni, úgy, hogy a másik fél a lehető legkevésbé sérüljön. Szóval itt is él az első számú közhely, hogy úgy bánjunk másokkal, ahogy mi is szeretnénk, ha velünk bánnának.

Na de lényeg a lényeg: ideje elhinnünk, hogy mi is pont olyan értékesek vagyunk, mint bárki más és bennünk van a változás lehetősége! És annak is itt az ideje, hogy kintre is kiüljön, ami bent lakozik. Nagyon jól tudjuk, hogy mínusz kilók = plusz önbizalom, ami elengedhetetlen a pasizáshoz, de egyébként bármi máshoz is. Úgyhogy hajrá mindenkinek!:)

 

keepcalmandchangelifestyle_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titkosfitnessnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr357016633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Túrós (törölt) 2014.12.29. 14:34:21

A nőknek pedig nem olyan nehéz. Egyszerűen nem kell annyit enni és kész, már jól is nézel ki, viszont egy férfi nem elég ha csak sovány, neki kell valamiféle izomzat is, azt meg nem egyszerű összehozni pláne valami iroda egész-nap-egy-székben-ülök-a-monitor-előtt melónál

Titkos Fitness Napló 2014.12.29. 14:39:17

@Túrós: ahogy vesszük, a nők felé is rengeteg az elvárás, mert az a jó nő, aki: 1. álomtestű (és ehhez sem elég csak keveset enni, igenis kell a sport) 2. rendszeresen ad magára (mindig sminkel, szép a haja, állandóan kozmetikus, fodrász, manikűr, pedikűr) 3. szexi ruhákban jár. Ez mind idő, energia, pénz. Ha innen nézem a férfiaknak "csak" kis izomzat kell meg mondjuk tisztességes ruhákban járni. Szóval senkinek nem könnyű szerintem:)

Túrós (törölt) 2014.12.29. 14:46:58

@Titkos Fitness Napló: Magamból indultam ki de szerintem a legtöbb férfi már vonzónak talál egy nőt aki egyszerűen csak csinos, mármint nem kövér, hanem normális alkata van. Én például nem is szeretem már az sem ha egy kicsit izmosak.

Titkos Fitness Napló 2014.12.29. 14:52:27

@Túrós: hát lehet, hogy csak a nők parázzák túl:) a nagyon izmos szerintem se szép, nemcsak nőben, de férfiban sem.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2014.12.29. 14:58:48

Hja, egy dolog, hogy sok ferfi tartja szexinek a telt noket - osi osztonoket ebreszt bennuk stb, viszont a tarsadalmi sztereotipiak miatt viszont mas dolog vele mutatkozni illetve komolyabb kapcsolatot kialakitani veluk. Ennek ellentetje pl. Afrika ahol a sikeres ferfinek bizony igen kover no jar, mert ha valami girhes model alkatu csajszival latjak az nagyban rontja a renomejat, sikertelen pacaknak tunik aki meg a nojet sem kepes rendesen etetni... Szoval ez kulturak kerdese es ahogy nezem ez nem fog visszajara fordulni egy jo ideig. Talan amikor mar mindenki olayn kover lesz mint az emberek a Wall-E-ben, akkor :)))

Titkos Fitness Napló 2014.12.29. 15:03:57

@Chaoyang: igen, jogos, egyetértek és kihagytam, hogy mi történik, mikor egy ilyen lányt kell felvállalni a barátok előtt...de hát ez már kb. fikció kategória:) általában aki a mi kultúránkban a teltebb csajokat szereti, maga is szégyenkezik emiatt

Túrós (törölt) 2014.12.29. 15:08:06

@Titkos Fitness Napló: sok nő túlparázza az biztos, de ennek az oka sok balfasz férfi is lehet a hülye elvárásaival

Alick 2014.12.29. 15:09:54

Titkos Fitness Napló: az állandóan sminkelő nő nálam felejtős, majd akkor vakoljon ha ötven felett ráncosodik. Viszont bírjon egy 40 km-es gyalogtúrát folyamatos menetben.... vagy hasonló terhelést bringával vagy kajakban.
:)

Titkos Fitness Napló 2014.12.29. 15:13:45

@Alick: hú, azért az is egy kemény elvárás:)

Titkos Fitness Napló 2014.12.29. 15:15:54

@Túrós: hát igen, jó mondjuk az se mindegy, hogy milyen célcsoportnak akarsz tetszeni, mert van, akinek tényleg az agyon sminkelt meg szolizott csajok kellenek, de az olyan fiúk jó eséllyel nem az okos, normális lányoknak fognak bejönni. Mindig mondom, hogy az a csávó, aki többet áll a tükör előtt, mikor készülődik, mint én, na az felejtős:)

Andy73 2014.12.29. 15:57:36

"Aki pedig nem érzi jól magát ducin, az változtasson! Hiszen ha őszinték vagyunk magunkkal, akkor be kell vallani, hogy még ha mi magunk is túlsúlyosak vagyunk, akkor sem valószínű, hogy vonzónak fogunk találni egy másik túlsúlyos embert."

Itt a kulcs. Ha jól érzed így magad akkor OK. de ha nem, akkor ne sajnáltasd magad, hanem változtass!

Ehhez egy tipp. Ne alkalmazz drasztikus fogyókúrát. és főleg ne koplalj, mert az nem megy. Inkább sportolj, és fokozatosan szabadulj meg a nem kívánt feleslegtől.

És még egy jó hír. Sok férfi - sőt. szerintem a többség - tényleg a nőies nőket szereti, tehát nem a gebe modellekre bukik, hanem az L-es vagy XL-es méretre. Tehát ha XXL-es vagy, akkor már egy kis fogyással is sokkal vonzóbb lehetsz.

Titkos Fitness Napló 2014.12.29. 16:02:25

@Andy73: hát nem tudom, szerintem az M-es méret a nyerő a férfiaknál, de nehéz megmondani, legyen igazad:) egyik véglet sem jó, én is most a középutat tűztem ki célul

na4 2014.12.29. 16:02:56

Undorító a fotó. A dagadtaknak meg nem pasit kell keresniük, hanem konditermet.

Titkos Fitness Napló 2014.12.29. 16:07:43

@na4: és vajon ez miért akaszt ki téged? miért ne lehetne olyan ember, akinek ez bejön? van, aki jól elvan így és szereti a párja úgy, ahogy van. ítélkezni igazán könnyű....

Andy73 2014.12.29. 16:23:50

Mostanában láttam egy riportot, hogy a magyarok a legkövérebbek Európában, a lakosság harmada súlyosan elhízott. Nekik az egészségük miatt is fontos lenne fogyni. De nem kell azt a célt kitűzni, hogy modellalkata legyen egy nőnek, a nőiesen teltkarcsú nő a legtöbb férfinél jobban bejön.

Pandreotti 2014.12.29. 16:33:26

Az anyukám azt szokta mondani, hogy a férfiak azt várják, hogy a nő az utcán modell legyen, az ágyban meg búboskemence... :-) Nos, bevallom, én komolyan nem tudom, mi tetszik a férfiaknak, mert a nagy, narancsbőrös fenékre is hujjognak, meg a kis helyeset is megnézik a strandon... Úgyhogy elég nehéz megfelelni nőként, úgy gondolom. Ezért tényleg az a jó, ha az ember önmagát szereti, úgy, ahogy van, és ez a kisugárzás úgyis hat arra, aki vevő rá.
Egyébként én azt látom, hogy a férfiak kevésbé foglalkoznak magukkal, mint a nők. Nőként én nem azt kívánnám, hogy csupa izom legyen a pasim, de normál testalkatú férfit szinte nem is látni! Csak pocakosat. Minden izom nélkül. Kedves Férfiak, elmondjátok a véleményeteket erről? Benneteket miért nem izgat ez annyira, mint minket, nőket? Vagy csak én látom rosszul?

Fodor Balázs 2014.12.29. 17:07:41

"Nos, bevallom, én komolyan nem tudom, mi tetszik a férfiaknak, mert a nagy, narancsbőrös fenékre is hujjognak, meg a kis helyeset is megnézik a strandon... "

Pedig ez egyszerű: egyszer ágyba bújni a nők 50%-a megfelel, de leélni az életet meg csak 0.5%. Más az újdonság izgalmával lefeküdni egy narancsbőrös seggel és más azt nézni egy életen át.

kukikaa1986 2014.12.29. 17:17:08

@Pandreotti: Pedig egyszerű rajtuk (rajtunk) kiigazodni. Mindkét típus jó (persze melyik mire, és mikor).

bendeguzhanna 2014.12.29. 17:22:56

Tetszett az írás, mert átérzem. 180 cm vagyok és 80 kiló körül- ez a téli súlyom, nyáron inkább 70, de voltam már 60 is mikor modellkedtem és folyton azzal csesztettek, hogy dagadt vagyok a többi lányhoz képest. Az állandó viszont az, hogy sohasem volt még hosszabb kapcsolatom. Vékonyan, éhezve bevallom az értékítéletem nem tartozott az erősségeim közé, ergo még ekkor sem találkozott a kereslet a kínálattal. Normál testalkattal, életem szerelme megkérdezte, hogy nem fogynék-e 5 kilót és az ebből fakadó seb előbb keletkezett minthogy felfogjam nekem kéne felállni és nem lefogyni ebben a kapcsolatban. Jelenleg munkát keresek, karácsony volt, nincs senkim, édesanyám beteg- indok van bőven, mégis az előzmények miatt 120 kilósnak érzem magam az önértékelés szintjén. Na de mire valók az újévi fogadalmak? :)

Pandreotti 2014.12.29. 17:24:33

@Fodor Balázs: Ezt akkor vehetjük a férfiak részéről elfogadott általános hozzáállásnak? :-)

Fodor Balázs 2014.12.29. 17:30:26

@bendeguzhanna: "Az állandó viszont az, hogy sohasem volt még hosszabb kapcsolatom."

Ehhez a tényhez lehet, a kilóidnak semmi köze.

Pandreotti 2014.12.29. 17:32:21

@bendeguzhanna: Drukkolok, hogy rendeződjön a lelki békéd! :-)

Fodor Balázs 2014.12.29. 17:32:28

@Pandreotti: "Ezt akkor vehetjük a férfiak részéről elfogadott általános hozzáállásnak?"

Nem, ez az ember általános hozzáállása. Kivel szemben legyenek a legnagyobb elvárásaid, mint azzal, akivel egy életet élsz le? A fodrászoddal szemben? Vagy a sarki hentessel szemben? A nőknél ugyanúgy megvan ez, csak más paraméterekre. Egy egy éjszakás kalandbeli férfitól nem várod el, hogy jól tudja nevelni a gyerekeidet, ne herdálja el a családi vagyont, stb.

bendeguzhanna 2014.12.29. 17:34:26

Igen, ez lett volna a konklúzió, de ahányszor elönvallomásozom segít nekem is a lelki fejlődésben. :)

bendeguzhanna 2014.12.29. 17:36:47

@Pandreotti: Köszönöm, Balázsnak is ilyesmire utaltam. Ilyen testi-lelki harmónia kéne vagy mifene így 30 évesen, ebben is későn érek, de biztosan. :)

Fodor Balázs 2014.12.29. 17:41:16

@bendeguzhanna: "Normál testalkattal, életem szerelme megkérdezte, hogy nem fogynék-e 5 kilót és az ebből fakadó seb előbb keletkezett minthogy felfogjam nekem kéne felállni és nem lefogyni ebben a kapcsolatban."

Ezen egyébként eltűnődtem, hogy igazából mi ez a kérés. Nem azt kérte, hogy holnaptól legyél más vallású, nem azt kérte, hogy legyen más a személyiséged, vagy hogy erkölcsi normáidat változtasd meg. Azt sem kérte, hogy viselkedj máshogy a szeretteiddel, cseréld le a hobbydat, vagy ne nézd soha a kedvenc sorozatodat. Én azt gondolom, hogy érett személyiségnek a "leadhatnál 5 kilót" vélemény nem kell, hogy sebet okozzon. Ez egy nagyon is őszinte és reális kérés. A csillagokat is lehoznád életed bárjának, de 5 kilót nem fogynál le a kedvéért? Egy volt kollégám egyszer azt mondta, hogy ő nem is csak magának sportol, hanem a társának: azzal kedveskedik neki minden pillanatban, hogy olyan, amilyen tetszik a másiknak.

Brix 2014.12.29. 17:51:28

"Az a jó hírem, hogy ritkán a túlsúlyos lányok is igenis ki tudnak fogni nagyon jó pasikat" Igen, de miért is akarnak a túlsúlyos lányok olyan pasit maguknak , akit nem tudnak hosszú távon megtartani? Talán értelmesebb dolog lenne , mindenkinek a maga kategóriájában keresgélni, akkor nem volna annyi pofára esés....A jelentős túlsúlyossággal az a probléma- ha nem valamilyen hormonális oka van- , hogy általában igénytelenséget is jelent egyben. Mindenki tehet róla , hogy hetente 2-3 -szor végezzen valamilyen testmozgást és a junk food helyett egészségesen táplálkozzon.

bendeguzhanna 2014.12.29. 17:51:56

@Fodor Balázs: Persze jól látod, reálisan és most nem jövök az olyan közhelyekkel, hogy ha szeretünk valakit nem látjuk a hibáit mert elfogadjuk vele együtt, hiszen nem arról volt szó, hogy alkoholista vagy drogos lettem. De amikor megismert akkor sem voltam csontsovány, tudott a kilókkal folytatott küzdelmemről. Ő az a fajta aki ehet bármit, bármennyit sovány marad mi meg sokat voltunk együtt és mindketten imádtunk enni, a sportolásra pedig sosem tudtam rávenni. Tudom elég gyenge indok. De az igazsághoz tartozik, hogy az ominózus mondat után pár héttel tudtam meg, hogy már akkor sem volt szerelmes, mert egy másik nő volt az életében. Ez egy nőnek tanulópénz, de a csillaghordás szerintem is alap az igazinál.:)

Pandreotti 2014.12.29. 17:53:44

@Fodor Balázs: Bevallom, sosem érdekeltek az egyéjszakás kalandok, és szerencsére, sosem voltam rászorulva ilyesmire. (Vagy ez baj?) Nagyon korán megtaláltam életem párját, de előtte is olyanokat kerestem, akik az elvárt paramétereknek megfelelnek. :-) Bár ez nem is tartozik a témához. :-)
Én azt hiszem, hogy nagyon nehéz, sőt lehetetlen maximálisan minden elvárásnak megfelelni. Egy kapcsolatban bizony kompromisszumokat kell kötni. Még a külsőségeket illetően is. Pl egy nagyon magas lány előfordul, hogy csak nála jóval alacsonyabb férfiben találja meg élete szerelmét, aki nem herdálja el a családi vagyont, neveli a gyerekeket, gondoskodó, stb... Pedig az elvárás általában az, hogy a férfi legyen magasabb.... De egyébként igen, osztom a véleményed. Valljuk be, erről sokat lehetne beszélgetni...

Önjáró Talajgyalu 2014.12.29. 17:59:26

Arabok/afrikaiak és a telt nőkhöz: mióta Németországba költöztünk a nejem (erősen BBW de én imádom) kénytelen volt megtanulni, milyen az, ha sima séta közben egy csapat arab(nak látszó) férfi előkapja a mobilját és elkezdi őt fényképezgetni, hogy azt nézd! Meg azt is, hogy hogyan kell lerázni az Integrationskurz-on (nyelviskola) rányomuló 40-50-eseket. Pl. egy csávó bemutatkozás és a honnan jöttél után 3 perccel már meghívta magához vacsorázni. Mikor a nejem mondta, hogy persze szívesen átmegy a FÉRJÉVEL ketten, akkor hirtelen majd máskor lett. Kemény azért... Otthon a minimum volt, hogy kiröhögték meg sértegették, pedig kövér nő és kövér nő között is van különbség, ő pedig a formásabban telt kategória (szvsz).

@Pandreotti:
Engem nem érdekel érdekel a többi hím véleménye, az én nejem, akinem nem tetszik az keressen egy birkát magának Izlandon, vagy mittudomén. :D Egyébként én "medve" alkat vagyok, van rendes ahogykell pocakom, de egyébként meg heti 3x járok úszni, vagyis van valami izom is és eléggé jól érzem magam a bőrőmben így. Akkor most az ér vagy nem? Mondjuk a nejemnek tetszem így, a többiek véleménye meg jelenleg másodrangú...

Fodor Balázs 2014.12.29. 17:59:29

Látod, végül csak kiderült, hogy nem az 5 kilóval volt a probléma, hanem a kapcsolattal. Erről beszéltem.

Ez az elfogadás is egy komplex probléma. Mert elfogadni annyit tesz, hogy nem akarom megváltoztatni. De azt nem jelenti, hogy kell nekem, vagy hogy meg akarom tartani. Általában a társas kapcsolat túl van dimenzionálva. Mind egyedül születünk és egyedül halunk meg. Van a párkapcsolatok személetének két nagy világa: van az "egy test egy lélek" és az "útitárs" megközelítés. Szerintem az útitárs az, ami a egyedüli jó leírása az egésznek, mert a valóság egyszerűen ilyen. Ebből már el lehet jutni oda is, hogy a te kilóid szempontjából mindegy, hogy ő alkatilag mennyire sovány. Ne sportoljon. Te attól még sportolhatsz. Hiszen nem kell sülve-főve mindent ugyanúgy csinálni, hiszen nem is vagyunk ugyanolyanok, más génekkel, más gyerekkorral, más lehetőségekkel indulunk neki az életünknek. A tanulópénz meg csak akkor jó, ha a tanulság valódi és jó.

Pandreotti 2014.12.29. 17:59:44

@bendeguzhanna: Igen, az tényleg pofára esés, hogy igyekszel megfelelni. Aztán kiderül, hogy nálad jóval testesebb rivális van a dologban, pedig téged meg pont a plusz súly miatt kritizált.... Hányszor láttam már ilyet???!!!

mamasita 2014.12.29. 18:03:26

sok nő szenved attól is h h nm bír meghízni...az se jó ha a pasik folyton azzal jönnek h egyél 1 szendvicset,a csajok meg irigységből megbélyegeznek mint anorexiást.meghízni is ugyanolyan nehéz mint lefogyni,semmivel se könnyebb.persze ezt a kövér posztoló nm tudja,és elhiszem h nagyon szar neki...rem sikerül lefogyni neki mert nagyon éreztem rajta az elhatározást.
@Titkos Fitness Napló: hálistennek azok a férfiak akikhez nekem eddig közöm volt,nm várták el a sminket ,sőt...a legtöbb férfit taszítja az a bizonyos menyiségű vakolat,ami nélkül már az illetőre nm lehet ráismerni.

Pandreotti 2014.12.29. 18:03:47

@Önjáró Talajgyalu: Azt hiszem, ez ízlés dolga. :-) Bevallom, én a normál testalkat híve vagyok. Nem tetszik a pocak, de még magamon sem. :-) De ebben az egészben ez a jó, nem? :-)

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:04:13

@Pandreotti: "Bevallom, sosem érdekeltek az egyéjszakás kalandok, és szerencsére, sosem voltam rászorulva ilyesmire. (Vagy ez baj?)"

Ha még szűz lennél, az sem lenne baj. Ez a te egyedi és megismételhetetlen életed, amíg más jogait nem sérted, csak magadnak tartozol elszámolással. Ahogy ez a végén lesz is.

"Nagyon korán megtaláltam életem párját, de előtte is olyanokat kerestem, akik az elvárt paramétereknek megfelelnek."

Ez nyithatna egy új szálat a beszélgetésben, avagy az élet igazán akkor kezdődik, amikor egyszerűen nincs szerencséd megtalálni életed párját és egyáltalán: mi kell ahhoz, hogy valaki életed párja legyen.

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:05:11

@Pandreotti: "Igen, az tényleg pofára esés, hogy igyekszel megfelelni. Aztán kiderül, hogy nálad jóval testesebb rivális van a dologban, pedig téged meg pont a plusz súly miatt kritizált.... Hányszor láttam már ilyet???!!!"

Egyszerű pedig ez is. Majd a másikban is zavarni fogja a túlsúly, csak még nem jutott el odáig.

Pandreotti 2014.12.29. 18:08:57

@Fodor Balázs: Én is ezt gondolom... És akkor talán jobb is, ha annak a kapcsolatnak nem lett folytatása....

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:09:31

@Pandreotti: Valószínű, igen, hogy jobb.

Pandreotti 2014.12.29. 18:13:38

@Fodor Balázs: Valójában arra keressük a választ, hogy egy nőnek mindenképpen modell alkatúnak kell-e lenni ahhoz, hogy eladható legyen a húspiacon... :-)

bendeguzhanna 2014.12.29. 18:14:33

@Fodor Balázs: Nagyon jókat írsz, a 20 éves sértett énem hálás lenne a tanácsokért. Mert kellett a sértés, a kudarc, hogy ma itt álljak megfelelő "útitárs" nélkül. Egyszer azt mondta egy barátom, hogy azért nem sikerülnek a kapcsolataim, mert mindig olyanokkal állok le akikről már az első pillanatban tudom, hogy nem megfelelőek- nem véletlen hogy őket vonzom be írnám, ha nem épp az lenne a téma, hogy a testesebb csajok nehezebben találnak párt. Intuíció, elméletben a férfiakról- pipa, legutóbb 3 randi után kiszűrtem egyről, hogy csak "azt" akarja pedig elég erősen próbálta titkolni. Valaki szerint inkább 3 gyereknél kéne tartanom.

bendeguzhanna 2014.12.29. 18:19:12

@Pandreotti: Nem, itt a kivétel erősíti a szabályt. Láthatjátok a képen, hogy én inkább skandináv típus vagyok, az illető egy gyönyörű, barna hajú, aprócska, filigrán hölgy volt.

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:19:48

@bendeguzhanna: "a 20 éves sértett énem hálás lenne a tanácsokért"

No és a most nem 20 éves éned belsejében nem maradt-e meg a 20 éves sértett éned?

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:27:03

@bendeguzhanna: "Nem, itt a kivétel erősíti a szabályt. Láthatjátok a képen, hogy én inkább skandináv típus vagyok, az illető egy gyönyörű, barna hajú, aprócska, filigrán hölgy volt."

Lehet, rájött, hogy neki az a zsánere és nem te. Ez előfordul. Ha egymásra találnak, akkor végül is egy nagyszerű dolog történt, nem? Te meg mész a saját utadon, ahol a magadnak valót kell megtalálni.

bendeguzhanna 2014.12.29. 18:30:56

@Fodor Balázs: Bingo! Az önértékelésem zéró, az egóm óriási, aztán néha keverem a kettőt. :)
Mintha egy előtte és utána képet néznék és a különbség csupán csak annyi lenne, hogy elméletben tudom mi hibádzik, de a kislány bennem azon kattog, hogy nekem le kell adnom 5 kilót, mert akkor fognak szeretni, el kell végeznem mindkét egyetemet, mert csak akkor fog értékelni a 8 osztályos apám stb..
Igen, voltam már pszichodrámán, kineznél, pszichológusnál, családállításon...

Pandreotti 2014.12.29. 18:32:45

@bendeguzhanna: Hidd el nekem, sokan odavannak a skandináv típusú nőkért! :-)

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:43:57

@bendeguzhanna: Amíg a kislány benned nem hagyja a felnőttet élni, addig nem lesz könnyű dolgod. Ahol eddig voltál, azok sikertelenek voltak mint katalizátor. Sajnos a rengeteg munkát te magadnak kell megtenned, hiszen rólad van szó. A felnőtt énednek kell egyszer felébrednie, helyretenni a kislányt és vállalni a felelősséget a tettekért. Mert most a kislány sír, a felnőtt meg ráfogja a kislányra a sikertelenséget.

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:45:15

@Pandreotti: "Hidd el nekem, sokan odavannak a skandináv típusú nőkért! :-)"

Egyébként igen. :)

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:47:44

@bendeguzhanna: Sajnos apád valószínűleg soha nem fog elfogadni úgy, ahogy te szeretnéd. A vele való problémáknak semmi köze az egyetemhez, vagy hogy hány kiló vagy. Mindig találni fog valamit és könnyű dolga van: még hat rád lelkileg. Ez is a benned lévő felnőtt dolga lesz, hogy apádat is helyre tegye. A benned élő kislány "apa-kislány". Olyan kislány kell, amely önállóan "te-kislány", mert hát egyébként a gyermeki énje az embernek a legértékesebb.

bendeguzhanna 2014.12.29. 18:47:58

@Fodor Balázs: A kislány már kínjában röhögve kérdi: Ennek nőjek fel?!
De értelek, köszönöm.

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:51:42

@bendeguzhanna: Az ember mindig magának kell, hogy felnőjön. Gondold el, egyszer eljön az az idő, amikor apád már nem lesz. Csak te maradsz "magadnak" az összes lelki hagyatékkal. A szülőkkel való zöld ágra vergődés az egyik legnehezebb feladat az ember (társas-lelki) életében.

kukikaa1986 2014.12.29. 18:52:28

@Pandreotti: A telt nők szemünk gyönyörködtetésére; a csontos, laposhasú, (neadijisten izmos!), fiús lányok pedig arra hogy dolgozzanak helyettünk. :P

Fodor Balázs 2014.12.29. 18:55:45

@bendeguzhanna: Na, még annyi jutott eszembe, hogy "trükközhetsz" is. Ne embereknek (apád, társ) felelj meg, hanem ügyeknek, tevékenységeknek, legyen az, tudomány, szociális munka, szakma, művészet, akármi. A hasznos tevékenységek, a harc, a nehézségek folyamatos leküzdése egyrészt megteremti a te saját egyedi életedet/világodat (ami segít eltávolodni apád környezeti hagyatékától), másrészt önbizalmat ad.

roqfort 2014.12.29. 18:59:08

Szerintem a szép arc a legmegkapóbb egy nőn (ez a nem az az arc optikailag tökéletes hanem ami szép v. érdekes és némi intellektust is sugároz). Ha ezen felül jól csomagolja magát és a teste nem "folyik a zsírtól", már nem kell aggódnia egy nőnek sem, szerintem. A "folyik a zsírtól" alatt azt értem, hogy szemmel láthatóan egyáltalán nem ad magára. A törekvésnek mindig vannak jelei.
Persze kulcs a kisugárzás, a személyiség. De ez igaz mindkét nemre, és ezt mindkét nemnél szűken mérte a természet....
Igazság szerint én 35 éves korig a fent leírtaknak megfelelő nők 90%-át randira hívnám és ágyba vinném (bocsi), de persze hosszabb távon csak azzal tudnék megmaradni akinek a személyisége is bejön. Hosszabb távon a semmilyen külső nem segít.

bendeguzhanna 2014.12.29. 19:07:08

@Fodor Balázs: Azért vagyok most álláskereső, mert nem engedtem elnyomni magam és tovább alázni egy csókos kolléganő által. Neki is túlságosan meg akartam felelni, mert láttam, hogy nehéz falat de eljutottam odáig, hogy éjjelente monológokat folytattam és folyt rólam a víz a hölgy miatt. Ezt a szüleinkkel nehezebb megtenni, mert nekik most az a fő szempont, hogy gyorsan találjak újat. Én meg legszívesebben végigjárnám a Caminót, elmennék Londonba, önkénteskednék Afrikában, ez adna önbizalmat nem az újabb robot. De lehet, hogy ez tényleg csak menekülés a sokat csalódott "igazi élet" elől.

[c] 2014.12.29. 19:13:03

@Túrós: Ez nettó hülyeség. A nő anatómiai felépítése és hormonális működése okán (a terhesség-gyerekszülés elősegítése végett) eleve hízékonyabb és gyengébb kötőszövettel bír a férfinál, vagyis: a genetikai lottó nyerteseinek kis lélekszámú táborán kívül az a nő, aki egyszerűen csak "nem eszik", előbb-utóbb úgy fog kinézni, mint a kelttészta. Kövér kelttészta helyett sovány kelttészta, ésakkormivan, ugyanúgy nem vonzó. Ergo: a szép, egészséges külső feltétele a nő esetében is a _sport_. És akkor soványnak se kell lenni, duci nő is lehet sportos (egyszerűen van ilyen alkat), és az ilyenek meg is találják a párjukat.

[c] 2014.12.29. 19:15:26

@Túrós: Hát azt úgy valóban nehéz elérni. Éppen nőkét kurva nehéz (a fentebb említettek miatt), hogy ne hízz (el) nagyobb mennyiségű mozgás nélkül; ha meg mozgás, akkor az izom is épül.

[c] 2014.12.29. 19:17:21

@Fodor Balázs: "...és más azt nézni egy életen át."
Nem akarlak elkeseríteni, de a kemény popó sem marad mindig az. A tiéd se.

[c] 2014.12.29. 19:21:23

@Fodor Balázs: "A csillagokat is lehoznád életed bárjának, de 5 kilót nem fogynál le a kedvéért?"
El nem tudom képzelni, hogy mi az, ami attól a mínusz 5 kilótól megtetszene a másikon, ami most nem tetszik. Ez a "kedvéért" meg kétélű fegyver; mi van, ha olyat kér, ami már egészségtelen?
Valami délutáni showműsort kaptam el egyszer, melyben az egyik férfiú arra a kérdésre, hogy a nő akár az egészsége kárára is lefogyjon-e (50 kiló alá, mert az volt az ipse szerint a maximum), igennel felelt. Nos, az ilyen szívlapátot érdemel, nem azt, hogy lefogyjak "a kedvéért".

Fodor Balázs 2014.12.29. 19:27:55

@[c]: "Nem akarlak elkeseríteni, de a kemény popó sem marad mindig az. A tiéd se."

Tudom. Azt viszont nem, hogy ezzel mégis mit szerettél volna közölni.

Fodor Balázs 2014.12.29. 19:30:55

@[c]: "El nem tudom képzelni, hogy mi az, ami attól a mínusz 5 kilótól megtetszene a másikon, ami most nem tetszik."

Neked nem is kell elképzelned. Általában véve mitől tetszik v. nem tetszik valaki? Mert szerinted, a kilók nem számítanak.

"Ez a "kedvéért" meg kétélű fegyver; mi van, ha olyat kér, ami már egészségtelen?"

Akkor más eset van, mintha én mondjuk túlsúlyos vagyok és megkérnek, hogy fogyjak le. A háziorvosnak sem mondod, hogy kétélű az, amikor azt tanácsolja, hogy fogyjál le.

"Valami délutáni showműsort kaptam el egyszer, melyben az egyik férfiú arra a kérdésre, hogy a nő akár az egészsége kárára is lefogyjon-e (50 kiló alá, mert az volt az ipse szerint a maximum), igennel felelt. Nos, az ilyen szívlapátot érdemel, nem azt, hogy lefogyjak "a kedvéért". "

Ügyesen előszedtél egy általad konstruált példát arra, hogy bemutass valamit, amit én soha nem állítottam. Vagy legalább is nem akartam állítani.

Fodor Balázs 2014.12.29. 19:33:27

@bendeguzhanna: "Neki is túlságosan meg akartam felelni, mert láttam, hogy nehéz falat "

Igen, nehéz egy lelkiismeretes embernek eljutni oda, hogy az ilyet egyszerűen hagyja figyelmen kívül. Amikor ő csókos, te azzal nehezen tudod ellensúlyozni az előnyét, hogy tönkreteszed az idegeidet miatta.

"Ezt a szüleinkkel nehezebb megtenni, mert nekik most az a fő szempont, hogy gyorsan találjak újat."

Igen, sajnos kár, hogy nekik ez a fő szempont és nem az, hogy hosszú távon boldog legyél.

Mentazselé 2014.12.29. 20:35:05

És mi van akkor, ha hiába minden igyekezet? :/ Világ életemben vékony voltam, a 45 kilómmal még inkább hízásra ösztönöztek. Aztán beütött egy betegség, ami miatt az egyik legerősebb hormontartalmú gyógyszert kell szednem - valószínűleg egész életemben. Így "sikerült" felszaladni 75-re, aozik.mivel már elég erősen a túlsúlyos nők táborát erősítem. Hiába étkezem egészségesen, járok kondizni heti 3x-4x, tornázom itthon minden nap, semmi sem változik... Mára már meggyűlöltem önmagam, és lehetetlennek látom, hogy bárkinek is tetszek.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.12.29. 21:03:58

Mentazselé : szerintem meg nem vagy erősen túlsúlyos 75 kg-val, főleg ha sportolsz is. A számok meg a divat miatt ne gyűlöld magad.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.12.30. 06:38:59

@Önjáró Talajgyalu: ez az egyik oka annak, hogy a nemet, francia, brit nok hajlamosak atterni az iszlamra
Eddig a serult lelkukkel nem talaltak a helyuket a tarsadalomban es akkor hirtelen jon egy ideologia, ami teljesen elfogadja oket es a muszlim ferfiak is csorgatjak a nyalukat utanuk. Ez egy serult onertekelesu nonek olyan, mintha megtalalta volna a reg elvesztett csaladjat.
Amugy sok afrikai, arab ferfi egyszeruen azert ismerkedik kover nokkel, mert tudjak, konnyu oket behalozni es onnan egyenes az ut a nemet, francia, amerikai bevandorlas fele. Ilyen is van.
Az egy hulyeseg, hogy Afrikaban a kover noket szeretnek. Aki ilyet mond, az nem jart meg ott. Esetleg a kicsit seggesebb csajokat... Igen, de darazsderekkal, nem keltteszta arccal! Jo, nem "najomikembel" testet varnak el, de a gazella alkat a nyero. A kover embert Afrikaban nem szeretik, ezt csak valaki kitalalta, azota terjed.
Brazilia, Kolumbia szinten ilyen felreertett kulturak. Sok europai azt hiszi, hogy ott a koverseg meno, kozben nem. A segges, de darazsdereku, izmos csajok jonnek be ott a ferfiaknak. Es nagyon megy a plasztikai sebeszet, gyuras, edzes, igazi hiu nepek.
Az araboknal a testet teljesen elfedo ruhazat es a noi sport, testmozgas tilalma miatt vannak hozzaszokva a koverebb testekhez a ferfiak. Azert ha pornot neznek vagy prostiert fizetnek, akkor a modell alkatot reszesitik elonyben.

A koverseg nem szep, volt par baratnom, akik sportoltak korabban. Egyik kosarlabdazott, abbahagyta, elhizott, lefogyott es en ezutan talalkoztam vele. Logo mellek, lapos segg, hajas has, csiponel szelesebb derek... Feloltozve ismertem meg, nem tunt fel... A ruha osszetartotta. Aztan szexre kerult a sor es volt nagy meglepetes. Nem pozitiv. Koverbol lefogyott noi testet latni az valami megdobbento. Megtettem a kotelessegemet, probaltam elfogadni, de sajnos a teste mellett a szemelyisege is silany volt igy vege lett. Azota azt mondom jobb a koverseget megelozni, nem elhizni, mert egy megereszkedett testbol mar szep sose lesz sebeszeti beavatkozas nelkul. A masik meg, ha mar kulsore nem szep a holgy, akkor legalabb a szemelyisege legyen kedves, szeretheto. Sajnos utobbi meg ritkabb, mint a szep test.

A kover noknel azon szoktam rohogni, hogy az igenyeiket nem adjak am lejjebb, ugyanugy gazdag, jokepu, kisportolt pasit akarnak, mint a normal testalkatuak. A kover es/vagy szegenyebb faszikat altalaban elkerulik. Ezekbol az elszallt igenyekbol leadhatnanak, tobb oromben lenne reszuk.

A jo pasik is megnezik a narancsboros noi feneket is... Persze, egy haverom szokta mondani: moslekkal is lehet tuzet oltani. Arra pont megfelel a kover no is, hogy egy 10 perces aktus kereteben kejkielegulest okozzon, de mutatkozni vele nem biztos, hogy szeretnenek.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.12.30. 06:41:57

@enpera: azert az a 75 kilo nem mindegy, hogy hany centihez parosul es izmos-e vagy tiszta zsir.
Hacsak nem 190 centi felett van, akkor nonel a 75 kilo az bizony sok.

Ábrahám Zsófia 2014.12.30. 10:28:33

„aki plusz kilókkal küzd és így is érzi jól magát”
Ennek így nincs értelme, ez ellentmondás.

Ábrahám Zsófia 2014.12.30. 10:33:04

Egészségügyi szempontból hatalmas kockázatot vállal az aki „plusz kilókkal küzd”. Az elhízás ugyanis a várható élettartam csökkenéséhez és számos egészségügyi problémához vezet.
Az elhízás következtében növekszik számos fizikai és lelki betegség kockázata. A kövér embereket fokozottan fenyegeti a depresszió, a magas vérnyomás, a cukorbetegség, az agyvérzés, a szív- és érrendszeri megbetegedések, a trombózis, a gyulladásos betegségek, valamint a rák és számos más betegség.
A kövér emberek, többnyire betegen fogják leélni az amúgy is rövid életük.

KUHULIN 2014.12.30. 11:43:54

@Mentazselé: " Így "sikerült" felszaladni 75-re, aozik.mivel már elég erősen a túlsúlyos nők táborát erősítem."
Attól függ hány cm. vagy! Mondjuk 185/75 az nem olyan rossz, ha esztétikusan vannak elosztva a kilók... :D

amalric 2014.12.30. 12:42:01

megdöbbenéssel olvasom a hozzászólásokat. arról beszélünk, hogy sérült emberek éljenek teljes értékű életet, de még a kövéreket sem tudjuk elfogadni? elárulok egy sajnálatos tényt: a párkeresésben CSAK a külső számít. Lehetsz te bármilyen kedves, aranyos, normális értékrendű, intelligens ember, ha nőként kövér vagy, férfiként alacsony, vagy csak nem fészbuk-kompatibilis az ábrázatod, borzasztó nehéz dolgod lesz. sokan mondják, hogy lejjebb kell adni az igényeket. ilyenkor mindig visszakérdezek: te is ezt tetted?

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 12:59:06

@aki mást mond az hazudik: nos, ha a haverod úgy gondolkodik másik emberekről, hogy értéktelen moslékok, akik csak arra jók, hogy kihasználják őket 10 percre, akkor egy pszichopata és sokkal komolyabb gond van vele, mint bármelyik kövér emberrel. én a helyedben nem lógnék vele túl sokat...

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 13:02:39

@amalric: hát igen, még tanulnia kell a társadalmunknak a toleranciát meg az empátiát. De ha már párkeresés: ez is egy ilyen alapszűrő, hogy ki hogyan gondolkodik a világról..

Tóth Ágas 2014.12.30. 13:11:00

még egy tipp: aki fogyni akar, ne edzőtermet keressen, hanem menjen el gyalogolni, futni, bringázni, mondjuk valahová. igaz, ezért nem kell külön fizetni, de ezt hamar megszokja az ember.

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 13:13:22

@Tóth Ágas: köszi, én a séta/szobabicikli/hulahopp és otthoni torna tengelyen mozgok, majd lesz is erről írás

amalric 2014.12.30. 13:22:48

igazából én azért érzem át a túlsúlyos emberek (párkapcsolati) kínjait, mert én alacsony férfi vagyok. 170 cm magassággal borzasztó nehéz érvényesülni. kisportoltam magam, 70 kiló vagyok, jó az egzisztenciám, jól öltözködöm és jóképű vagyok, bármikor találok magamnak nőt szórakozásra, de az igaz szerelem csak nem akar jönni. internetes társkeresés a hozzám hasonló cipőben járó férfiaknak eleve bukta, mert a magasságod miatt már a legtöbb nő szűrőjén sem mész át. ha mégis eljutsz egy randiig, szinte tapintod a lány csalódottságát, amikor meglátja, hogy alacsony vagy. hiába, gyerekek, ilyen az élet: vannak bizonyos külső jegyek, amelyek szinte predesztinálnak a kudarcra. szóval nem csak a túlsúlyos hölgyeknek nehéz, nekünk is megvan a magunk stigmája.

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 13:33:08

@amalric: ó megértem! de magasság ide vagy oda, azért nem rosszak a paramétereid, nem tűnik lehetetlennek a dolog. kitartás!

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 13:42:10

@amalric: egyébként erről most eszembe jutott egy poszt-ötlet, köszi az ihletet!

cucurbita pepo 2014.12.30. 13:43:22

Tök jó a post, az előzőt is olvastam és csak azt kívánhatom neked, teljesüljön, amit elterveztél! Ilyen mentalitással biztos vagyok benne, hogy eléred a célodat. Örülök, hogy van egy ilyen blog, ahol ez a téma feszegetve van, és ráadásul a maga valójában, úgy ahogy van. Kimondva azokat a dolgokat és érzéseket amikről nem beszélünk, amit takargatunk, és magunkban őrlődünk.
Ami pedig a társkeresését illeti, sajnos barátoktól is ezt hallom, amit te írsz, hogy nagyon nehéz ügy, és sok a csalódás, ami aztán kisebb-nagyobb beforduláshoz vezet, és az ember feladja egy időre. Na de ami késik, nem múlik, eljön a TE időd is, ne aggódj!!!!

amalric 2014.12.30. 13:43:42

nyilván a "duciság" relatív dolog. egyetértek azokkal, akik azt mondják, hogy igenis lehet szexuálisan vonzó (de még mennyire) egy kicsit "nagyobb" lány. megfelelő kisugárzással, stílussal, bájjal mindenképpen. persze erre is születni kell. egyébként a piszkafa csajokat én sem szeretem, kifejezetten bejönnek a faros-bögyös menyecskék :)

amalric 2014.12.30. 14:14:52

@Titkos Fitness Napló: támogatom, valószínűleg magvas tapasztalatokkal fogom gazdagítani a témát :)

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 14:17:57

@amalric: köszi, akkor legkésőbb holnap feltétlenül nézz vissza ;)

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 14:20:36

@cucurbita pepo: köszönöm a biztatást, nagyon cuki vagy , sokat jelent!:)amúgy tényleg nem egyszerű ezeket saját magad előtt se felvállalni, ezért is titkos az egész részben. Ami a párkapcsolatot illleti: egyelőre asszem most annak van itt az ideje, hogy magamon dolgozzak, aztán majd utána meglátjuk, hogy jön-e valaki :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.12.30. 17:05:07

Lányok, először magatokban kell megtalálni az önbizalmat, utána jöhet hogy más erősítse. A divatot meg leszarni, úgy kell élni hogy jól érezd magad, a 75 kg meg nem erősen túlsúly, főleg ha sportolsz is. Ízlések és pofonok, nem mindenkinek egyezik az ízlése.

Fodor Balázs 2014.12.30. 17:12:31

"még tanulnia kell a társadalmunknak a toleranciát meg az empátiát."

Toleráns vagyok velük szemben, mert nem akarom őket megváltoztatni.
Empatikus vagyok velük szemben, mert megértem a helyzetüket.
De ettől még nem akarom leélni velük az életem.

Ezt érted?

Q-in-Law 2014.12.30. 17:35:36

@bendeguzhanna: "megkérdezte, hogy nem fogynék-e 5 kilót" nekem azt szokták mondani, hogy lehetnék 5-10 centivel magasabb. Erre sok befolyásom nincs, a testsúlyomra van. Egyébként tuti, hogy sok olyan van, aki nem kattogna a súlyodon, csak neked ők sosem lesznek elég jók.

vikiuser 2014.12.30. 19:05:29

Nagyon jó kis bejegyzés, tetszett, és nagy valószínűség szerint sikerülni is fog az életmódváltás, de:
lányok, biztosak vagytok benne, hogy a kilóitok számának ennyire egyenesen arányosan következménye, hogy nincs vagy nem jó a párkapcsolatotok? Hány túlsúlyos vagy elhízott embert vagy párt láttok magatok körül, aki boldog házasságban/párkapcsolatban él? Mert én sokat. Az koránt sem biztos, hogy magukkal elégedettek, de valahogy mégis találtak párt és ez a pár el is fogadta őket, nem igaz? Az egyik barátnőm mondta egyszer, hogy ha az ember nagyon szereti a másikat, akkor olyan közel áll hozzá, hogy nem veszi észre a teste hibáit.

Két tanács: ami nekem nagyon bejött a fogyásnál és a súlytartásnál, az - hülyén fog hangzani -, de a cukros diéta. Terhesség alatt a sok hízás miatt bizony már vigyázni kellett a cukorszintre, és 180 g-os diétát kellett tartani. Nem lettem terhességi cukorbeteg, de közel voltam hozzá. Az első pár héten, mikor a diétát kezdtem, éhes voltam legalább délig és szívem szerint még legalább kétszer annyit ettem volna, mint szabadott. Aztán dietikus barátnőm mondott pár olyan tippet, hogy onnantól simán elvoltam ugyanannyi szénhidráttal (és kalóriával), mint előtte, de mégsem voltam éhes. Onnantól nem is híztam, aztán szülés után simán és fogyókúra nélkül le is fogytam. Pl: reggeli fele zöldség. Nem egy paradicsom a két sajtos szendvicshez, hanem mondjuk egy komplett saláta (öntet nélkül) egy szelet kenyérhez meg sajthoz. Fura megszokni, de egy idő után már hiányzik, ha nincs itthon susnya.

A másik tanács, hogy legyen egy barátnőd és minden este küld át neki, hogy mit ettél és mit mozogtál aznap. Nem kell, hogy véleményezze, elég, ha leírod. Nagyon ciki tud lenni, ha az ember leírja, hogy "egy forró csoki" vagy hogy "fél tábla Milka" vagy hasonló:) Ahogy viszont ha túl keveset eszünk, az is sokkal hamarabb kiderül. Meg azt is tök jó érzés leírni, hogy mondjuk 5 km futás vagy 30 km bicaj vagy bármi.

Szóval: hajrá:) Majd még visszanézek később is, hogy hogyan haladsz:)

Begriffenfeldt 2014.12.30. 19:49:46

Érdekes poszt volt, főleg, hogy végre egy dagadt nő mesélt a dagadtságról, de őszintén, nem pedig a manapság szokásos 'nyomjuk le mindenki torkán, hogy a dagadtak is vékonyak, csak épp vastagabbak'-féle önámást. Mint pl. pár hónapja a fatkini hülyeség.
A legfontosabb a mondanivalóból, hogy ő sem menne oda saját magához, ha férfi lenne.
Valóban, egy nő legfontosabb tulajdonsága, hogy vonzó legyen és ezt kell elsősorban teljesíteni.

Ami furcsa dolog manapság, hogy a nők szépségképe teljesen elszabadult a férfiak igényeitől, mondhatni a nők kvázi szarnak rá, hogy a férfiaknak mi tetszik, ők inkább eldöntik maguk a celebek/cosmo/reklámok segítségével, hogy mi a jó.
Erre vagy pinkre festik a hajukat és trottyos gatyát vesznek fel, esetleg oldalt felnyírják a hajukat, mert az olyan kúl vagy elkezdenek gyúrni, mint egy felhúzott Rubintréka és átmennek valami félúton megakadt izmos transzvesztitába.
Nézzetek meg egy nőt a 60-as évekbeli képeken. Kurvára nem voltak olyan vékonyak, de nőiesek voltak, adtak magukra. Igen, egy nő sminkeljen, legyen ízléses és finom. Tanulja meg, hogy ő nem egy puncis faszi, hanem Nő, járjon úgy, beszéljen úgy és nézzen ki úgy.
Ez valami borzalmasan eltűnt a mai lányokból, szinte nyomtalanul.

Remélem nem sértettem meg túl sokakat.

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 20:22:35

@Fodor Balázs: Nyilván értem és nyilván nem erről beszélek, hanem azokról, akik random beugatnak az utcán vagy ahogy az előző kommentből kiderült, azokról, akik automatikusan emiatt mosléknak gondolnak és csak addig állnak szóba veled, amíg 10 percig megdugnak, de igazából ők is megvetnek és kihasználnak. Szóval élni és élni hagyni és adjuk meg egymásnak az alapvető emberi tiszteletet és ne dehumanizáljuk azokat, akiknek nem előnyös a külsejük. ezért vagy más okból Ennyike.:)

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 20:25:05

@vikiuser: köszi, kedves vagy:)) én sem gondolom, hogy csak a kilókon múlik a párkapcsolatosdi, ezért írtam a poszt elején, hogy nem akarom feketén-fehéren láttatni, csak most ebből a szempontból közelítettem meg! Várlak vissza:)

Titkos Fitness Napló 2014.12.30. 20:28:10

@Begriffenfeldt: hát figyelj, mindenkinek más jön be, ez ízlés kérdése:) és attól még, hogy a realitásban élek, fenntartom a jogot, hogy lehet, hogy van, akinek a kövér lányok jönnek be, ez megint ízlés kérdése. én csak annyit tudok hozzá tenni, hogy ez az életmód nekem többé nem nyerő, úgyhogy igyekszem naponta tenni a változásért és nem első sorban azért, hogy a pasiknak bejöjjek, persze nyilván számít az is, hanem azért, hogy én tudjam szeretni és elfogadni magam.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.12.31. 04:43:46

@amalric: igen, az alacsony ferfiakat nem irigylem
Elhizast meg lehet elozni, le lehet fogyni, ki lehet gyurni magad, lehet kis mellbol nagyot, nagybol kicsit csinalni, lehet komplett uj fogsort berakatni, de a testmagassag az egy olyan stigma, amin nem lehet segiteni.
Es a "szuperjo" dolog, hogy a 155 centis lanyok is 190 centis faszirol almodnak... Ahogy a koverek se adjak lejjebb, gazdag, kigyurt es jokepu hercegre varnak. Regen azert az emberek magukhoz illo part kerestek. Voltak vagyak, almok, de idovel suba a subahoz, guba a gubahoz kerult. Ma elrugaszkodott vagyakkal elnek emberek, azt akarjak, ami masnak is van, jogosultnak erzik magukat mindenre, amit a mediaban, pornoban vagy ismeretsegi, barati korukben latnak masokon, masoktol. A csunya, elhizott, csoro lany nem magabol indul ki, hanem a mediaban latott eletet, luxust akar es persze szuper pasit.
Regen aki kicsit csunyacska volt, az talalt maganak egy nem tul jokepu pasit. Ma minden elvaras az egekben a tobbiekkel szemben es persze onkritka sehol. Ezert is van sok szingli. Senki nem mondja meg egy 155 centis lanynak, hogy alacsony, jo lesz neki a 165-170 centis pasi is. Nem, neki is olyan kell, mint a baratnojenek... Kifele elnek az emberek, igenyeik szerint, nem lehetosegeik szerint.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.12.31. 05:01:04

@Titkos Fitness Napló: nem, a haverom nem gondolkodik ugy masokrol, hogy ertektelen moslekok. A helyzetrol gondolkodik ugy, hogy ebben ennyi van, miert ne elne a lehetoseggel.
Szeretetre kepes erzo leny a srac, csak kicsit paraszt es oszinte. Na jo, link is egy kicsit...
Elarulom, minden ferfi igy gondolkodik: ha egy nem teljesen apolatlan, nem fogatlan, nem vensegeden oreg, de kover no felkinalja magat, akkor az is igent mond egy kosza numerara, akinek modell baratnoje van otthon, aki epekedve varja haza a pasijat. Akinek van penze es igenye minosegi, draga etelekre, az is benyom neha egy gyorskajat vagy feher kenyeres parizeres kremsajtos formedvenyt, ha eppen ehes. De nem dicsekszik vele. Egyszeruen az ujdonsag, hogy masik no, hogy nem tudja meg senki, meg hat a ferfiak 99%-a sose mond nemet szexre. Felmeresekben, tesztekben persze fele nemet mond, mert fel, beszari, lebukastol retteg, de ok is vagynak az ujdonsagra.
Ez nem lenezese a masiknak, ha nem testsulyrol van szo, akkor is van ilyen, akivel nem illik ossze, nem tudja elkepzelni vele az eletet, de a szexet siman bevallalja vele.
Van aki "jotekonysagbol", jofejsegbol vallal be kover lanyokat. Ugy gondolja, ok halasabbak lesznek, megerdemelnek egy kis boldogsagot. Szanalombol... Van ilyen is. Aztan persze a kover lanyrol kiderul, hogy egoja az egekben es cseppet sem aranyos, kedves, csak mert a sors megverte egy hajas testtel.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.12.31. 05:09:47

@enpera: "Lányok, először magatokban kell megtalálni az önbizalmat, utána jöhet hogy más erősítse" - na ez a baj sokszor, hogy onbizalom, ego, bekepzeltseg az mar alapbol megvan, akarmilyen kover az illeto. Buta embereknel is ezt tapasztalom, akarmilyen sotet az illeto, az onbizalmanak ez nem art.
Pl. volt egyetemen egy kover csaj, mondjuk arcra eleg normalis volt, ha sminkelt, akkor meg harmonikusnak is mondhato. Na o hastancolt. Es olyan onbizalma volt, hogy az mar picit sok, erosen idegesito, masoknak beugato, trendiskedo, fat is sexy mentalitas, eloadta magat, modoroskodott, manirokat vett fel, a vekonyabb lanyokat leszolta. Szoval az onbizalommal is el tudnak am szaladni sokan az ellenkezo vegletbe.
Plane ma, amikor a duci modelleket nyomja a media, curves, ghetto booty meg hasonlo hypeok mennek. Es akar normal testalkatu noket is anorexiasnak titulalnak, mert ez noveli az onbizalmukat.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.12.31. 05:22:24

@Begriffenfeldt: igen, a nok ma mar nem a ferfiakra hallgatnak, hanem egyreszt a mediara, marketingesek szlogenjeire, magazinokra, egymasra, mas nokre.
A divat mar nem a ferfi figyelmenek felkelteset celozza, hanem vasarlas, fogyasztas altali oromforras, aszexualis kielegules, oncelu idotoltes. A plasztikai sebeszet is ilyen. Ha a ferfiakat kerdeznek a nok, akkor nem lennenek 600 kobcentis mellimplantatumok, ajakfeltoltes kacsacsor jelleggel. De mar egy ideje nem a ferfiaknak, hanem maguknak es baratnoiknek csinaljak ezt a nok. Belso igenyukke valt ez is.
Az anorexias, a szteroidon elo noi testepito es a gusztustalanul kover, de ontudatos no is tojik a ferfiakra, ok magukert, sajat lelki kielegulesukert, serult szemelyiseguk miatt teszik, amit tesznek. L'art pour l'art. Ahogy a ferfi testepito is mas ferfiakat nezve, neki pozolva talal kielegulest. Ha egy not kerdeznenek, az a finomabb izomzatra szavazna. De mar senkit nem erdekel a masik nem velemenye, mindenki akkora egyeniseg manapsag, hogy ot ugy kell elfogadni, ahogy o elvarja. Kozben persze a media, divatipar, popkultura babjai ezek a nagy egyenisegek is. Igen a duci modellek is csak divatipari eszkozok, ahogy az anorexiasok is, nem a nok elfogadasarol, hanem a penzrol szol az o szerepeltetesuk is.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2014.12.31. 05:44:24

@Tóth Ágas: "még egy tipp: aki fogyni akar, ne edzőtermet keressen, hanem menjen el gyalogolni, futni, bringázni, mondjuk valahová. igaz, ezért nem kell külön fizetni, de ezt hamar megszokja az ember." - ez egyike a legrosszabb tanacsoknak, amiket valaha olvastam.
Kover ember futasa... Vagy leserul vagy nem, igaz? Izuletek? Szarjunk ra, nem baj, ha szetcseszi a terdet, bokajat, gerincet. Gyaloglastol meg senki se fogyott le. Kerekparozas: hacsaknem hosszutavot nyom eros tempoban, akkor semmit se er. Gondolj csak a kover falusi nenikre a kerekparjaikon. Pedig azokon meg sebessegfokozatok sincsenek, ami konnyitene a tekeresen.

Elso lepes a taplalkozas atalakitasa. A levegotol senki nem hizik el, ha tobbet eszel, mint amit elegetsz, akkor az be fog epulni. Ja es olyan nincs, hogy zsiregeto etel. Az ananasz meg a kaposztaleves se az!

A konditerem meg az egyik legjobb hely a kaloriaegetesre. Aki azt allitja, hogy a sulyzos edzes nem fejleszti az aerob kapacitast, az meg nem volt lent a teremben.
Tehat: elso a taplalkozas (akar noni, izmosodni, akar fogyni akarsz), es kb. 70-90%-ban a taplalkozason mulik a siker... Masodik az edzes. A konditerem iszonyatosan jo. Kover ferfiakon figyeltem meg mekkora orom es sikerelmeny, hogy mar erzik a sulyzotol novekvo izmaikat a zsiros testukben, ez meg jobban motivalja oket, hogy vegre ledobjak a zsirt, hogy lathato is legyen az izomzat. Koverekben altalaban van valami ero, sokkal konnyebb nekik izmossa alakulniuk, mint egy hizasra keptelen ektomorf alkatunak magara pakolni az izmokat a semmibol. A konditerem, a gyurmazas tapasztalatom szerint a zsirbufe alkatuaknak ad sokkal gyorsabban sikerelmenyt, mig az alkatilag sovanyak csak kuzdenek es nem jonnek az eredmenyek.
Aki csak fut vagy dietazik es nem mozog, az lefogy es elfogy. Lefogy es egy elolvadt fagyira, leeresztett lufira emlekezteto lottyedt semmive valik. Aztan persze rajon, hogy jobb lett volna atalakitani a testet, nem pedig szimplan leepiteni, majd megprobalni osszegereblyezni valahogy.
Ja es nem kell fosni, hogy ha egy-ket evig lejarsz edzoterembe es tolsz edzes utan feherjeturmixot, akkor hirtelen, pikk-pakk valami brutalis bodys testalkatod lesz no letedre. (Sajnos:) az nem ilyen konnyen megy.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.12.31. 07:12:02

Aki mást mond az hazudik : nyilván a főiskolás példád a ló másik oldala :)

amalric 2014.12.31. 08:56:14

@Begriffenfeldt: a trottyos gatyán szakadok :) amúgy minden szavad kincs

bendeguzhanna 2014.12.31. 08:57:49

@Q-in-Law: Több kapcsolatom is volt, ahol az úriember nem kattogott a súlyomon, hanem egyenesen "jól állnak a plusz kilóid" mondatot bírta nekem címezni, mégsem rohantam el abban a pillanatban egy szadista jópasihoz, mert szerintem az illik hozzám nem a kedves (csóró, munkanélküli, dohányzós, kissé ápolatlan- helyettesítsd kedved szerint mert mindhez volt szerencsém) fiatalemberek.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.12.31. 10:19:22

Bendeghuzanna : pedig egy idő után a nők mindig megunják, és keresnek egy állatot aki jól megalázza őket, és ezt nem tudom miért.... Unatkoznak otthon

Titkos Fitness Napló 2014.12.31. 11:48:48

@aki mást mond az hazudik: ebben tudok igazat adni, hogy magunktól keveset várunk el, másoktól meg baromi sokat és sokszor nem találkozik a kettő

Titkos Fitness Napló 2014.12.31. 11:51:25

@aki mást mond az hazudik: most általánosítasz, nem hiszem, hogy minden férfi így működne, legalábbis remélem. amúgy meg senki ne tituláljon senkit mosléknak, mert az nagyon undorító dolog. főleg, ha nem is ismeri...nyilván megvan mindenkinek a története, hogy miért lett olyan, amilyen és könnyű ítélkezni mások felett...

Fodor Balázs 2014.12.31. 12:21:21

"fenntartom a jogot, hogy lehet, hogy van, akinek a kövér lányok jönnek be, ez megint ízlés kérdése"

Nincs itt különös. Gauss-görbe. Az emberek többsége átlagos és az emberek többségének az átlagos tetszik. Szinte mindenben, kivéve a pénz és a hatalom. Mert abból sosem elég.

"Es olyan onbizalma volt, hogy az mar picit sok, erosen idegesito, masoknak beugato, trendiskedo, fat is sexy mentalitas, eloadta magat, modoroskodott, manirokat vett fel, a vekonyabb lanyokat leszolta. Szoval az onbizalommal is el tudnak am szaladni sokan az ellenkezo vegletbe."

Egyáltalán nem volt önbizalma. Kórosan túlkompenzált.

Fodor Balázs 2014.12.31. 12:22:39

@Titkos Fitness Napló: "nyilván megvan mindenkinek a története, hogy miért lett olyan, amilyen és könnyű ítélkezni mások felett..."

A nők is ugyanúgy csinálják. Csak mert mondjuk nem olyan a cipőm, ami trendi, vagy alacsonyabb vagyok, egyből más kasztba tartozom, más fajba, mint ők.

bendeguzhanna 2014.12.31. 12:55:19

@enpera: Szociológusként munkaköri ártalom lenne sztereotípizálnom a magánéletben is, de a te gondolatod tökéletes példa erre. Én speciel világéletemben tartottam a rosszfiúktól, persze a miértjére kellett a tapasztalat. De a zsánerem egy kedves, nyugodt, okos férfi, bár az utolsó jelző elég szubjektív és magamra sosem használnám. Mégis amikor összehozott a sors egy hasonló karakterrel nem az unalom volt az, ami pontot tett a bimbózó románc végére, legalábbis részemről nem.

Titkos Fitness Napló 2014.12.31. 13:18:51

@Fodor Balázs: jó, akkor ennyi erővel minden nő kurva, minden férfi pedig egy szemétláda. jobb, ha így állunk hozzá? szerintem nem, mert ha alapból így gondolkozunk, akkor csak azértis ilyen karaktereket fogunk bevonzani. jó, bevallom én is hajlamos vagyok sokszor úgy hozzáállni, hogy az összes férfi egy köcsög, csak aztán emlékeztetem magam, hogy ez baromság és csak a sértettségem beszél. akadnak kedves, aranyos, megbízható fiúk is.

Andy73 2014.12.31. 13:27:40

@amalric: érdekes, amit írsz. Egyrészt igaz, hogy magasabb férfiként könnyebb érvényesülni. Másrészt viszont több olyan jó párkapcsolatot ismerek, ahol a nő magasabb, vagy hasonló magasságú. A nők nagy része 170 alatti, akik nem feltétlen akarnak sokkal magasabb párt. Tehát szerintem inkább az a baj, hogy te stresszeled túl ezt a kérdést, mert a 170 még normál magasság a férfiaknál is, nem sokkal kisebb az átlagnál.

Titkos Fitness Napló 2014.12.31. 13:28:17

@Fodor Balázs: meg a másik, hogy érdemes meghatároznod saját magad számára, hogy ki az a célcsoport, akinek tetszeni akarsz. ha műpláza cicusokat akarsz meghúzni esténként, akkor tényleg nagyon kell figyelned az ilyen külső doglokra, de nem hiszem, hogy a kedves, értelmes, normális lányok eszerint szelektálnának. sokkal szexibb az, ha kedves vagy, figyelsz a lányokra, vicces vagy és udvarias.

Fodor Balázs 2014.12.31. 13:30:37

@Titkos Fitness Napló: " jó, akkor ennyi erővel minden nő kurva, minden férfi pedig egy szemétláda. jobb, ha így állunk hozzá?"

Ilyet én nem mondtam. De ha már itt tartunk, az emberek többsége átlagos szellemi és érzelmi téren is. Ebben pedig van jó adag gyarlóság, kéttős mérce, részrehajlás, ignorancia. A világ bonyolult, mindig, mindent nem vehetünk észre, mindig nem lehetünk maximálisan jók mindenkihez. Ezek mértéke pedig egyénenként változó. Az ízlés is változó, de van valamilyen eloszlása.

Az alacsony férfi pl. szinte egy nőnek sem tetszik, legfeljebb közömbös, vagy elviselhető. A kövér nő hasonló. Ami meg az egyik hozzászólást, amiben olvashattunk, hogy vannak férfiak, akik időnként eszköznek tekintenek egy nőt, illeti, van megfelelője nőknél is. Hitvány ember van minden nemben, minden korban, minden színben, minden végzettségben, stb.

Fodor Balázs 2014.12.31. 13:33:27

@Titkos Fitness Napló: "de nem hiszem, hogy a kedves, értelmes, normális lányok eszerint szelektálnának. sokkal szexibb az, ha kedves vagy, figyelsz a lányokra, vicces vagy és udvarias. "

Az a baj, hogy nincsenek vegytiszta kedves, értelmes, normális lányok és kedves, figyelmes, udvarias férfiak. A "harc" fő frontja ott van. Az alacsonyak és kövérek a távoli frontok, ahol hamar eldől minden.

Titkos Fitness Napló 2014.12.31. 13:39:26

@Fodor Balázs: "Hitvány ember van minden nemben, minden korban, minden színben, minden végzettségben, stb." -- ez teljesen így van, de nem általánosíthatunk, mert sokszor előre leírunk valakit, aztán kiderül, hogy teljesen más, mint aminek mi a fejünkben elképzeltük. meg most tényleg olyan nőt akarsz magad mellé, aki a cipődre gerjed be? magamból indulok ki, de hiper tökéletes testtel sem szeretnék olyan pasit, akinek csak azért jövök be, mert csini a műkörmöm meg mondjuk jó a seggem. tetsszenek ezek is, de ne csak..na jó, a műköröm inkább ne tetsszen neki :D

Titkos Fitness Napló 2014.12.31. 13:41:33

@Fodor Balázs: igen, ez többnyire sajnos igaz és nem veszik észre, hogy te is ugyanolyan nő/férfi vagy érzésekkel vágyakkal és jó esetben hozzád szólnak, de érzed, hogy igazából láthatatlan vagy, amit jobbnak is gondolsz, mert talán így nem ér csalódás

Fodor Balázs 2014.12.31. 13:44:43

@Titkos Fitness Napló: "ez teljesen így van, de nem általánosíthatunk, mert sokszor előre leírunk valakit, aztán kiderül, hogy teljesen más, mint aminek mi a fejünkben elképzeltük."

Azért téma ez több ezer éve, mert a főtétel nincs meg. Az pedig az, hogy korlátos elmével szemlélünk egy bonyolult valóságot. Ezért csak is általánosításokat használva vagyunk képesek rendszerezni mindent és mindenkit. Egy ember megismerése fél élet munkája, beleértve saját magunkat. Sohasincs idő minden egyedet (egyedit) minden részletre kiterjedően megismerni. Csak az általánosítás, kategorizálás és a tippelés marad.

"meg most tényleg olyan nőt akarsz magad mellé, aki a cipődre gerjed be?"

Nem, de az a mondatom nem ezt akarta közölni, hanem hogy van az általánosításoknak egy gyakori, átlagos megnyilvánulási formája. Ahogy az ízlésé is.

Fodor Balázs 2014.12.31. 13:53:29

@bendeguzhanna: "De a zsánerem egy kedves, nyugodt, okos férfi, bár az utolsó jelző elég szubjektív és magamra sosem használnám. Mégis amikor összehozott a sors egy hasonló karakterrel nem az unalom volt az, ami pontot tett a bimbózó románc végére, legalábbis részemről nem. "

Néha bonyolult módon tudunk magunknak hazudni, vagy épp tudat alatt érünk el valamit, mi közben szentül hisszük, hogy nem a mi művünk.

Tóth Ágas 2014.12.31. 14:54:47

@aki mást mond az hazudik: elárulok valamit: 5 km gyaloglás ugyanannyi energiát éget el, mint 5 km futás. hogy miért van így? jobban kellett volna figyelni fizika órán. (W=F x s)

emellett kíméli az ízületeket is. a nap bármely szakába beilleszthető és utcai vagy irodai ruhában is végezhető. ugyanez igaz a rendszeres bringázásra is.

a súlyzózás az izmokat növeli, de kevés energiát éget, sokkal kevesebbet, mint akár a bringázás. a fogyáshoz energiát kell égetni, ahhoz pedig az aerob sportok a legjobbak. az aero latinul levegőt jelent, abból pedig a legjobb a friss levegő. egy zárt edzőteremben, ahol egyszerre többtucat ember liheg, ilyenről nem beszélhetünk.

így fogyáshoz a súlyzó és különböző gépek nem a legjobbak. az izomépítés és a zsírégetés két különböző folyamat, mint ahogy a zsírsejt sem válik izomsejtté és fordítva. ehhez meg biológia órán kellett volna jobban figyelni.

persze érdemes gyúrni is, de ha a fogyásról beszélünk, akkor ahhoz nem az edzőterem a leghatékonyabb megoldás.

természetesen az úszás is aerob gyakorlat, kíméli az ízületeket és persze ez is sokkal jobb a fogyáshoz, mint a súlyzós/gépes edzés.

nincs bajom a súlyzós edzéssel, sőt, valószínűleg 300x annyi súlyt emeltem meg életemben, mint te, hogy a táplálkozástudományi részről ne is beszéljünk.

a fogyáshoz és az izomépítéshez is akaraterő és kitartás kell, aki pedig azt mondja, hogy ez kezdeti nehézségek, kellemetlenségek, izzadás, fáradtság, sőt esetleg fájdalom nélkül is megy, nos az hazudik.
az a leghatásosabb gyakorlat, ami a legnehezebbnek és így kellemetlenebbnek tűnik -az elején.

szóval én is elmondhatom, hogy ebben a témában annyi hülyeséget, amit te összehordtál itt, max másodikvonalbeli női magazinokban megjelent edzőtermek által finanszírozott PR cikkekben olvastam. :)

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.01. 00:56:33

@Tóth Ágas: "elárulok valamit: 5 km gyaloglás ugyanannyi energiát éget el, mint 5 km futás. hogy miért van így? jobban kellett volna figyelni fizika órán. (W=F x s)" - reg nevettem ekkorat XD
Hozzaszolasod tobbi resze is szorakoztato es bizonyitja, hogy sz@rt se ertesz hozza.

"az izomépítés és a zsírégetés két különböző folyamat, mint ahogy a zsírsejt sem válik izomsejtté és fordítva. ehhez meg biológia órán kellett volna jobban figyelni" - hazudsz es probalsz olyan dolgotva szamba adni, amit nem irtam, mondtam. Elnezest a blig szerzojetol, hogy igy kell megvedenem magam, de itt hazudoznak arrol, amit irtam.
Nem irtam, hogy a zsirsejt izomsejtte alakul. Pont.

Neked, mint funkcionalis analfabetanak idekopizom meg egyszer: "mar erzik a sulyzotol novekvo izmaikat a zsiros testukben, ez meg jobban motivalja oket, hogy vegre ledobjak a zsirt, hogy lathato is legyen az izomzat. Koverekben altalaban van valami ero, sokkal konnyebb nekik izmossa alakulniuk, mint egy hizasra keptelen ektomorf alkatunak magara pakolni az izmokat a semmibol" - a zsir alatt megjelenik az izom (igen, a sulyzos edzestol... Mert setalastol sose fog izom epulni). Ezt ledobja es orul maganak. Atalakul a test, de egy szoval se irtam, hogy zsirsejtek alakulnak at vazizom sejtekke. Ne is probalj itt hazudozni ilyet. Elkepeszto, hogy nincsen egy erved se es akkor probalsz nyilvanvalo hazugsagokat a masik szajaba adni.
Hogy mennyi sulyt emeltel eletedben azt nem tudom, ha haromszazszor annyit, mint en, akkor nagyon brutalisan szet lehetsz gyurva. Ezert max piszpekt. De biztos, hogy nem csak szazszor annyit emeltel mint en? Nagyon jol hangzanak ezek a szamok, olyan hitelesek, mint a te arcoskodasod. Ha csak annyit emeltel, mint en, akkor se lehetsz rossz formaban XD Eleg nagy arcra vall, hogy egy ismeretlen szamu sulyzos edzesre rogton ravagod, hogy te 300x annyit emeltel. Roppant valoszinu es hiteles is LOL

Vissza a lenyegre: a sulyzos edzes az egyik legjobb modja a fogyasnak. Meghogy keves kaloriat eget... LOL

"az a leghatásosabb gyakorlat, ami a legnehezebbnek és így kellemetlenebbnek tűnik -az elején." - igen, ez a legjobb modja a serulesnek, izuletek szetcseszesenek. Csipoficamosnak pl a kerekparozas, terdfajosnak a futas, ugrokotelezes rohadtul kellemetlen, a gerincservesnek a deadlift brutalis, vallfajosnak a felkenyomas... Ezek tenyleg nehezek lesznek es nagyon kellemetlenek. Koszi mester, tanits meg minket, szomjazunk a tudasodra XD.

Ja, en egy kifejezetten vekony alkattal indulva lettem az, ami, mellette haverok zsirdisznobol lettek azok, amik. Riszpekt nekik, bar kezdettol tobb sikerelmenyuk volt. Aki koveren panaszkodik, hogy milyen nehez fogyni, izmosodni, az szerintem nem is tudja mennyi embernek okoz gondot a suly magara pakolasa (persze izomrol beszelek, de nekem meg zsirt is nehez lett volna).
Zsirbufe alkattal szamtalan ismeros, haver indult es ma kineznek valahogy. Alkatilag sovanyan is indultunk paran, sokkal kinkeservesebb a semmibol valamit epiteni. Es itt most nem zsirsejtek vazizomzatta alakitasarol beszelek, meg mielott az ugyeletes hazugsaggyaros ezt akarna sugallni.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.01. 01:08:59

@Fodor Balázs: "...vannak férfiak, akik időnként eszköznek tekintenek egy nőt, illeti, van megfelelője nőknél is. Hitvány ember van minden nemben..." - nem eszkoznek tekinti, hanem szexre alkalmasnak, de mondjuk nem jarna vele, nem vele kepzeli el az eletet...

Emiatt hitvany?
Ja, mert ugy fogalmazta meg a haver a maga videki modjan, hogy moslekkal is lehet tuzet oltani? Igen, vizzel az igazi, de moslekkal is mukodik.
Most ha ugy fogalmaz, hogy nagy kufferbe jo pakolni, de ciki vele utazni, akkor mit szolnatok? Csak mert utobbi egy bevett szofordulat, maris kevesbe faj?
Nok is ugy vannak ezzel, hogy a szep szoke hercegre varnak, de addig, amig megtalaljak, a barnanaknak adnak eselyt neha. Most ettol ok eszkoznek tekintenek a ferfiakat? Nem fogalmaznek ilyen durvan... Egyejszakas kapcsolatban eleg sok mindent elnez az ember (ferfi es no is) a partnerenek. Tulsulyt, anyagiak hianyat, total eltero szemelyiseget, szarmazast, vilaglatast, olyannal is lefekszik, akivel nem tudna egyutt elni. Ez teljesen normalis.

Fodor Balázs 2015.01.02. 08:33:58

@aki mást mond az hazudik: Mindenki hitvány néha és valamennyire. Nem hitvány embernek is vannak néha hitvány gondolatai és cselekedetei.

Értettem én, hogy mit, hogyan és miért mondott a haverod.
süti beállítások módosítása